Lightspeed-K Bestelrapportage

Lightspeed-K Bestelrapportage

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Bestelrapportage

In dit artikel

  1. Filteropties
  2. Verstrekte informatie
  3. Bestellingsgegevens

De pagina Bestellingen in de Order Anywhere-backoffice toont rapportages over eerdere en aankomende bestellingen.

De tegels bovenaan de pagina Bestellingen tonen het aantal bestellingen voor de huidige dag, toekomstige dagen en voorbije dagen, en het totale aantal bestellingen.

In de onderstaande tabel staat elke bestelling en de bijbehorende bestelgegevens, zoals de bestelstatus of de afhaaltijd. Gebruik de tabelfilters om de bestellingen te sorteren op bestelstatus, type en andere details. Bekijk de volgende tabellen voor meer informatie over de filteropties en de verstrekte informatie.

Order-Anywhere-Orders-Page.png

Filteropties

VeldBeschrijving
Tabblad AlleToont alle bestellingen, inclusief eerdere en toekomstige bestellingen.
Tabblad VandaagToont alle bestellingen van vandaag. Geldt voor alle bestellingen die vandaag worden afgehaald.
Tabblad MorgenToont alle bestellingen voor morgen. Geldt voor alle bestellingen die morgen worden afgehaald.
Tabblad ToekomstigToont alle toekomstige bestellingen. Geldt voor alle bestellingen die vanaf overmorgen worden afgehaald.
Vervolgkeuzelijst Filter

Je kunt een filtercategorie selecteren en een specifiek filter kiezen onder de geselecteerde categorie. De volgende opties zijn beschikbaar:


Bestellingsstatus - Geeft bestellingen weer afhankelijk van hun status (In behandeling, Bevestigd, Mislukt, Betaald mislukt of Geannuleerd).
Datum - Kies een specifieke afhaaldatum.
Profiel - Kies een bepaald Order Anywhere-profiel dat je eerder in de Order Anywhere-backoffice hebt geconfigureerd.
Besteltype - Geeft bestellingen weer afhankelijk van hun bestellingstype (op locatie of niet op locatie).
Betalingstype - Kies uit online of persoonlijke betaalmethoden.

 

Verstrekte informatie

KolomBeschrijving
BestellingenToont de unieke bestel-ID. Gebruik de ID om de transactiebetalingen in de Stripe-account te volgen.
Bestellingsstatus

Toont de huidige status van de bestelling:

  • In behandeling - Een klant heeft de bestelling geplaatst, maar deze is nog niet naar de POS gestuurd. In ons artikel Order Anywhere-bestellingen beheren lees je wanneer nieuwe bestellingen naar de POS worden gesynchroniseerd.
  • Bevestigd - De bestelling is met succes naar de POS gestuurd.
  • Mislukt - Door een fout kon de bestelling niet worden ontvangen in de POS. Dit kan gebeuren als de Restaurant POS-app niet geopend is.
  • Betaling mislukt - De online betaling met creditcard of pinpas van de klant werd geweigerd.
  • Geannuleerd - De bestelling werd geannuleerd bij de POS.
OphaalcodeToont de afhaalcode die aan de klant is toegewezen. Deze code is ook beschikbaar in de e-mail ter bevestiging van de bestelling van de klant. Je kunt op de code klikken om de pagina Bestelgegevens te bekijken.
BestellingstypeDeze kolom toont het bestellingstype van het Order Anywhere-profiel. Dit is handig als Order Anywhere wordt gebruikt voor zowel hier opeten als meenemen in het restaurant.
AangemaaktGeeft de datum en tijd wanneer de klant een bestelling indient.
AfhaaltijdToont de door de klant geselecteerde afhaaldatum en -tijd of de tijd dat de bestelling klaar zal zijn op basis van de ingestelde bereidingstijd.
BedragToont de waarde van de bestelling.
Pictogram met drie punten (Bestellingsgegevens bekijken)Klik op de drie puntjes > Bestellingsgegevens bekijken om de bestelde items, klantinformatie en betalingsgegevens te zien.

 

Bestellingsgegevens

Je kunt op de Ophaalcode van de bestelling klikken om de pagina met de details van de bestelling te bekijken, met informatie zoals de afhaaltijd van de bestelling, itemlijst en opmerking van de klant.

Order-Anywhere-Order-Details.png
Verstrekte informatie

RijBeschrijving
OphaalcodeToont de afhaalcode die aan de klant is toegewezen. Deze code is ook beschikbaar in de bestelbevestigingsmail van de klant.
ProfielToont het configuratieprofiel dat bij de bestelling hoort.
BestellingstypeDeze kolom toont het bestellingstype van het Order Anywhere-profiel. Dit is handig als Order Anywhere wordt gebruikt voor zowel hier opeten als meenemen in het restaurant.
BedragToont de waarde van de bestelling.
AangemaaktGeeft de datum en tijd wanneer de klant een bestelling indient.
AfhaaltijdToont dat de klant een afhaaldatum en -tijd heeft gekozen voor toekomstige bestellingen, of in het geval van spoedbestellingen de aanmaaktijd plus je bereidingstijd.
Bestellings-IDDe unieke Order Anywhere-ID van de bestelling.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Order Anywhere gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Lightspeed Delivery

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Lightspeed Accounting

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Omniboost-boekhoudintegratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.