Lightspeed-K Cadeaubon-batches exporteren

Lightspeed-K Cadeaubon-batches exporteren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Cadeaubon-batches exporteren

Belangrijk: Op 21 juni 2022 hebben we de nieuwe functie voor cadeaubonnen gelanceerd. Deze artikelen hebben betrekking op de oude versie. Als je vóór de releasedatum lid bent geworden van K-Series, kun je overstappen op de nieuwe versie door de instructies te volgen in het artikel Cadeaubonnen 2.0 configureren.

Om cadeauboncodes fysiek te kunnen gebruiken, moeten ze eerst uit de backoffice worden geëxporteerd. Volg de stappen in dit artikel om dit te doen.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in het navigatiemenu naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het tabblad CADEAU.
  4. - Klik op Exporteren naar CSV naast de offline cadeaubon-batch die je wilt exporteren.
  5. - Open het CSV-bestand in een spreadsheetprogramma om de UUID en URL voor elke cadeaubon in de batch te bekijken.

Je kunt als volgt fysieke cadeaubonnen maken die de UUID van de cadeaubon gebruiken: open het CSV-bestand in een spreadsheetprogramma dat met Excel compatibel is, verwijder alle kolommen behalve de URL-kolom, sla het bestand op in een met Excel compatibel formaat (.xls of .xlsx) en stuur dit ten slotte naar de drukker van de cadeaubonnen.

lsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-gift-export_link-ds.pnglsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-any_cards-export-ds.png


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Stempelkaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K ID-kaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Offline VIP-kaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Naam van cadeaubon-batches wijzigen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over cadeaubonnen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.