Lightspeed-K Stempelkaart-batches exporteren

Lightspeed-K Stempelkaart-batches exporteren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Stempelkaart-batches exporteren

Om offline QR-codes voor stempelkaarten fysiek te gebruiken, exporteer je ze eerst uit de backoffice.

Ga naar het artikel Over stempelkaarten om een gerelateerde video te bekijken.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in de navigatiebalk naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het tabblad Stempel.
  4. - Klik op Exporteren naar CSV naast de batch offline stempelkaarten die je wilt exporteren.
  5. - Open het CSV-bestand in een spreadsheetprogramma om de UUID en URL voor elke cadeaubon in de batch te bekijken.

Je kunt als volgt fysieke kaarten maken die de UUID van de stempelkaart gebruiken: open het CSV-bestand in een spreadsheetprogramma dat met Excel compatibel is, verwijder alle kolommen behalve de URL-kolom, sla het bestand op in een met Excel compatibel formaat (.xls of .xlsx) en stuur dit ten slotte naar de kaartprinter.

-lsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-punch-export_link-ds.pnglsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-any_cards-export-ds.png


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Naam van stempelkaart-batches wijzigen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubon-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K ID-kaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Offline VIP-kaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over stempelkaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.