Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 configureren

Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 configureren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Cadeaubonnen 2.0 configureren

Deze instructies gelden alleen voor de nieuwe Lightspeed-cadeaubonversie. Als je de oude cadeaubonversie gebruikt en wilt overstappen, volg dan de instructies in dit artikel.

Voordat je K-Series-cadeaubonnen verkoopt, raden we je aan om in je backoffice een maximaal cadeaubonsaldo in te stellen. Het maximumsaldo is de maximale waarde die op een cadeaubon kan worden geladen. Als een medewerker een cadeaubon probeert te verkopen met een waarde die hoger is dan het maximumsaldo, zal je POS een foutmelding geven en de verkoop blokkeren. Standaard is er geen maximumsaldo voor cadeaubonnen.

Instellen van een maximumsaldo

Het maximumsaldo heeft invloed op alle toekomstige cadeaubonnen. Het heeft geen invloed op eerder aangemaakte cadeaubonnen of batches. Je kunt cadeaubonnen verkopen zonder een maximaal cadeaubonsaldo in te stellen, maar wij raden dit niet aan. Een maximumsaldo stel je als volgt in:

  1. Log in op de K-Series-backoffice.
  2. - Navigeer naar Klanten > Cadeaubonnen > Instellingen in het hoofdnavigatiemenu.
  3. - In het gedeelte Algemeen voer je in het veld Maximumsaldo het maximumbedrag voor je cadeaukaarten in.
  4. - Klik op Opslaan.

    Gift-card-settings-1.png

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over cadeaubonnen 2.0

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 printen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar cadeaubonnen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 online verkopen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over cadeaubonnen 2.0

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.