Lightspeed-K Veelgestelde vragen over cadeaubonnen 2.0

Lightspeed-K Veelgestelde vragen over cadeaubonnen 2.0

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Veelgestelde vragen over cadeaubonnen 2.0

In dit artikel

  1. Kan ik een cadeaubon opwaarderen?
  2. Kan een klant het saldo van een cadeaubon controleren?
  3. Kan ik verschillende maximumsaldi instellen voor mijn batches?
  4. Kan ik mijn klant terugbetalen voor een gekochte cadeaubon?
  5. Kan ik de tekst in de cadeaubonmail die Lightspeed naar klanten stuurt aanpassen?
  6. Kan ik een cadeaubon versturen via sms?
  7. Kan ik cadeaubonnen online verkopen?
  8. Kan een klant met een cadeaubon betalen voor een bestelling die via Order Anywhere is geplaatst?
  9. Kan ik cadeaubonnen van een ander bedrijf of POS importeren?

Deze instructies gelden alleen voor de nieuwe cadeaubonnen van Lightspeed. Als je de oude cadeaubonnenversie gebruikt en wilt overstappen, volg dan de instructies in ons artikel Cadeaubonnen 2.0 configureren.

Dit artikel geeft antwoord op veelgestelde vragen over cadeaubonnen in de Lightspeed K-Series.

Kan ik een cadeaubon opwaarderen?

Ja, je kunt een digitale bon opwaarderen door de QR-code van de cadeaubon te scannen bij de POS. Je kunt een cadeaubon niet opwaarderen in de backoffice.

Kan een klant het saldo van een cadeaubon controleren?

Nee. Alleen ondernemers kunnen het saldo van cadeaubonnen controleren.

Kan ik verschillende maximumsaldi instellen voor mijn batches?

Nee. Het maximumsaldo is een globale instelling. Je kunt echter wel het maximumsaldo bewerken en vervolgens een nieuwe batch aanmaken.

Kan ik mijn klant terugbetalen voor een gekochte cadeaubon?

Ja. Je kunt de terugbetaling gewoon op je POS van de K-Series verwerken om het geld aan de klant terug te geven, en vervolgens de cadeaubon in je backoffice deactiveren.

Kan ik de tekst in de cadeaubonmail die Lightspeed naar klanten stuurt aanpassen?

Nee, de e-mailtekst is momenteel niet aanpasbaar.

Kan ik een cadeaubon versturen via sms?

Nee, maar je kunt wel een online cadeaubon naar je klant e-mailen.

Kan ik cadeaubonnen online verkopen?

Ja, als je Lightspeed Payments gebruikt, kun je online cadeaubonnen verkopen. Om aan de slag te gaan, configureer en activeer je de cadeaubonnenwebwinkel in de K-Series-backoffice. Bekijk ons artikel Cadeaubonnen 2.0 online verkopen voor meer informatie.

Kan een klant met een cadeaubon betalen voor een bestelling die via Order Anywhere is geplaatst?

Nee, klanten kunnen momenteel geen K-Series-cadeaubonnen gebruiken om voor een bestelling te betalen die via Order Anywhere is geplaatst.

Kan ik cadeaubonnen van een ander bedrijf of POS importeren?

Nee, je kunt momenteel geen cadeaubonnen van derden importeren in de K-Series-backoffice.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over cadeaubonnen 2.0

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Veelgestelde vragen over Lightspeed Payments

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over cadeaubonnen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 printen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.