In dit artikel
- Chat
- Telefoon
- Zoom downloaden
Als je in het Helpcentrum van Restaurant (K series) niet hebt gevonden wat je zocht, dan staan we voor je klaar om te helpen!
Snelste reactietijd
Chat
Chat rechtstreeks met onze livesupportmedewerkers door in te loggen op de backoffice, te klikken op Chat in de rechterbenedenhoek van je scherm, en vervolgens op Chat starten in het helpvenster.
Dagen van de week | Beschikbaarheid | |
Engels | Elke dag | 24/7 |
Duits | Maandag-zondag | 7.00 u - 23.00 u (GMT+1) |
Frans | Maandag-vrijdag Zaterdag-zondag | 8.00 u - 21.00 u (GMT+2) 8.00 u - 1.00 u (GMT+2) |
Nederlands | Maandag-vrijdag | 9.00 u - 17.00 u (GMT+2) |
Dien een supportverzoek in door een ticket aan te maken via het Helpcentrum voor Restaurant (K-Series). Je kunt ook inloggen bij het Helpcentrum van Restaurant om je huidige en eerdere verzoeken te bekijken.
Als je een verzoek om gegevensbescherming wilt indienen, vul dan het online formulier in dat gekoppeld is aan ons Privacybeleid.
Telefoon
Heb je een dringend verzoek of bel je liever? Bel ons om in real time met een supportmedewerker te spreken.
Wij bieden momenteel telefonische support in het Engels, Frans en Duits. Bel ons op basis van je regio of voorkeurstaal.
Verenigd Koninkrijk Frankrijk Australiƫ | Zwitserland Duitsland Nieuw-Zeeland | EMEA Noord-Amerika Nederland |
Dagen van de week | Beschikbaarheid | |
Engels | Elke dag | 24/7 |
Duits | Elke dag | 7.00 u - 23.00 u (GMT+1) |
Frans | Maandag-vrijdag Zaterdag-zondag | 8.00 u - 12.00 u (GMT+2) 8.00 u - 1.00 u (GMT+2) |
Nederlands | Maandag-vrijdag | 9.00 u - 17.00 u (GMT+2) |