Lightspeed-K Over verkooprapporten

Lightspeed-K Over verkooprapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over verkooprapporten

De verkooprapporten geven een gedetailleerd overzicht van de verkochte goederen en diensten, met netto en bruto gegevens voor een bepaalde tijdsperiode. Sommige rapporten geven ook informatie over andere activiteiten van het POS-apparaat, zoals het aantal keren dat een kassalade werd geopend of het aantal productietickets dat werd aangemaakt op een kitchen display system (KDS). De meeste verkooprapporten kunnen worden geëxporteerd om ze buiten de backoffice op te slaan en te printen.

Sales_reports.png

RapportBeschrijving

Bedrijfsrapporten (NoAm)

Het bedrijfsrapport geeft je een snel overzicht van essentiële bedrijfsgegevens, zoals winsten, verliezen en belastingen. Bezoek dit artikel als je een Lightspeed Restaurant-account gebruikt in Noord-Amerika (NoAm).

Bedrijfsrapporten (EMEA)

Het bedrijfsrapport biedt een gedetailleerd overzicht van inkomsten, bedrijfsactiviteiten en andere financiële informatie en biedt een verscheidenheid aan Weergaven, waaronder Klassiek, Boekhouding, Statistisch, Rekeningprofielen en Compact. Bezoek dit artikel als je Lightspeed Restaurant-account zich in Europa, het Midden-Oosten of Afrika (EMEA) bevindt.
ProductenrapportHet productenrapport geeft informatie over het aantal verkochte items in je restaurant, de winst en de kosten van de items. Afgeprijsde items, aangeboden items, verloren items en geretourneerde items staan in de tabel. Het rapport kan worden gefilterd op werknemer, apparaat en shiftperiodes.
ProductmixrapportHet productmixrapport geeft een overzicht van de productverkoop uitgesplitst naar omzetgroepen, rekeningprofielen, statistische categorieën en producten. In tegenstelling tot het productenrapport kun je de tabel filteren en extra kolommen toevoegen op basis van je voorkeuren.
ShiftperioderapportIn het shiftperioderapport worden de bruto (Verkoop) en netto resultaten (Ontvangsten) uitgesplitst per shiftperiode.
PersoneelsrapportHet personeelsrapport bevat verkoopgegevens voor elk personeelslid dat de POS gedurende de geselecteerde tijdsperiode heeft gebruikt.
ApparaatrapportVoor elk POS-apparaat dat gedurende de geselecteerde tijdsperiode is gebruikt, geeft het apparaatrapport verkoopgegevens.
UurstatistiekenDe pagina uurstatistieken toont het bruto-verkoopbedrag per dag van de week in de geselecteerde tijdsperiode. Je kunt deze informatie gebruiken om bijvoorbeeld je toekomstige personeelsbezetting te plannen.
Rapporten sms-berichtenDeze pagina toont alle aangepaste notities die gedurende de geselecteerde periode op het POS-apparaat zijn ingevoerd.
KDS-statistiekenAls je een kitchen display system (KDS) of monitor gebruikt, kun je het aantal bereide producten, de snelste, langzaamste en gemiddelde bereidingstijd zien, evenals de totale tijd die nodig was om de items te bereiden.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Uurstatistieken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.