Lightspeed-K Shiftperioderapport

Lightspeed-K Shiftperioderapport

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Shiftperioderapport

In dit artikel

  1. Toegang tot het shiftperioderapport
  2. Configuratie van shiftperiodes

Het shiftperioderapport toont verkopen en betalingen volgens je vooraf geconfigureerde shiftperiodes. Dit rapport is vooral informatief voor restaurants met verschillende menu's en verkoopperioden (bijv. ontbijt, lunch, diner) die een rapport willen zien dat de verkoopprestaties voor deze tijden meet. In het shiftperioderapport worden de inkomsten uitgesplitst naar brutoresultaten (Verkopen) en nettoresultaten (Omzet).

Toegang tot het shiftperioderapport

Om toegang te krijgen tot het shiftperioderapport:

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op Shiftperioderapport in de sectie Verkooprapporten.
  4. - Stel de tijdsperiode van het rapport in met behulp van het kalenderpictogram en het vervolgkeuzemenu in de rechterbovenhoek.
  5. - (Optioneel) Gebruik het vervolgkeuzemenu in het rapport om de resultaten te filteren op werknemer of POS-apparaat.
  6. - (Optioneel) Configureer shiftperiodes.
shift-report.png

Configuratie van shiftperiodes

Het shiftperioderapport vereist vooraf gedefinieerde shiftperiodes. Om shirtperiodes toe te voegen of aan te passen, gebruik je de volgende stappen:

  1. - Klik in het Shiftperioderapport op Je shifts configureren.
    Opmerking: dezelfde pagina is ook toegankelijk via Configuraties Instellingen > Shiftperiodes.
  2. - Klik op +Nieuwe shift toevoegen als er extra shifts nodig zijn.
  3. - Verschuif de gele knoppen op de urenschaal om de starttijd van een shift in te stellen.
    Let op: de schaal beslaat altijd 24 uur. Standaard begint de dag om 5:30 en eindigt hij om 5:29. Neem contact op met Support als je de daguren wilt wijzigen.
  4. - Als je een shift moet verwijderen, klik je op om deze te verwijderen.
  5. - Klik op Wijzigingen toepassen om te bevestigen.

Wat nu?

De volgende rapporten zijn aanvullende verkooprapporten:

Bedrijfsrapporten geven een snel overzicht van belangrijke bedrijfsgegevens, zoals winsten, verliezen en belastingen.

Productrapporten tonen een overzicht van de verkochte producten voor de geselecteerde tijdsperiode, ingedeeld naar Totaal, Afgeprijsd, Aangeboden, Verlies, Retour, Transactie, Marge en Kosten.

Productmixrapporten geven een overzicht van de productverkoop uitgesplitst naar omzetgroepen, accountprofielen, statistische categorieën en producten.

Personeelsrapporten tonen verkoopgegevens voor elk personeelslid dat de POS tijdens de geselecteerde tijdsperiode heeft gebruikt.

Apparaatrapporten tonen verkoopgegevens voor elk POS-apparaat dat gedurende de geselecteerde tijdsperiode is gebruikt.

Uurstatistieken toont het brutoverkoopbedrag per dag van de week in de geselecteerde tijdsperiode.

Rapporten sms-berichten tonen alle aangepaste notities die gedurende de geselecteerde periode op het POS-apparaat zijn ingevoerd.

KDS-statistieken toont het aantal bereide producten, de snelste, langzaamste en gemiddelde bereidingstijd, en de totale tijd die nodig was om de items te bereiden.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Uurstatistieken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over verkooprapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Personeelsrapport

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Apparaatrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Bedrijfsrapport (NoAm)

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.