Lightspeed-K Apparaatrapporten

Lightspeed-K Apparaatrapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Apparaatrapporten

Toegang tot de apparaatrapporten

Voor toegang tot de apparaatrapporten:

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op Apparaatrapporten in de sectie Verkooprapporten.
  4. - Gebruik het vervolgkeuzemenu in het rapport om de resultaten te filteren op POS-apparaat.
  5. - Gebruik het vervolgkeuzemenu en het kalenderpictogram in de rechterbovenhoek om de tijdsperiode van het rapport te wijzigen.
Device-report.png

Apparaatrapporten secties

RapportsectieOmschrijving
SamenvattingEen eenvoudig overzicht van transacties, inclusief de totale omzet, geïnde belasting en afschrijvingen. Verkopen uitgevoerd door training POS-gebruikers worden getotaliseerd op een aparte Totaal training-rij in deze sectie.
RekeningenTotaal aantal geopende, betaalde, gecorrigeerde en geannuleerde tussenrekeningen. Dit omvat bestellingen die door POS-gebruikers tijdens een training zijn verwerkt.
GeldrapportTotaal ontvangen, uitgegeven en als fooi ontvangen contant geld. Bovendien toont deze sectie de activiteit in de kassalade, met inbegrip van wisselgeld in kassa toevoegen en uithalen.
VerkoopTotale verkoop uitgesplitst per item. Items worden gegroepeerd op basis van de ordening per Omzetgroep of per Categorie.
OntvangstenGenomen betalingen. Opmerking: het is mogelijk dat de totale omzet niet overeenkomt met de totale verkopen als er openstaande, onbetaalde bestellingen zijn.
KortingenDe verschillende kortingen die werden gebruikt. In deze rubriek wordt onderscheid gemaakt tussen de uitgegeven hoeveelheid (Qty) en het aantal rekeningen (Acc) of tussenrekeningen die deze korting hebben gekregen.
BtwDe verschillende belastingtarieven en het bedrag van de geïnde belasting.

 

Wat nu?

De onderstaande gekoppelde rapporten zijn aanvullende Verkooprapporten:

Bedrijfsrapporten geven een snel overzicht van belangrijke bedrijfsgegevens, zoals winsten, verliezen en belastingen.

Productrapporten geven een overzicht van de verkochte producten voor de geselecteerde tijdsperiode, ingedeeld volgens Totaal, Korting, Aangeboden, Verlies, Geretourneerd, Transactie, Marge en Kosten.

Productmixrapporten geven een overzicht van de productverkoop uitgesplitst naar boekhoudkundige groepen, rekeningprofielen, statistische categorieën en producten.

In het Shiftperioderapport worden de bruto- (Verkopen) en nettoresultaten (Ontvangsten) uitgesplitst naar shiftperiodes.

Het Personeelsrapport geeft verkoopgegevens voor elk personeelslid dat de POS gedurende de geselecteerde tijdsperiode heeft gebruikt.

Uurstatistieken tonen het brutoverkoopbedrag per dag van de week in de geselecteerde tijdsperiode.

Rapport sms-berichten tonen alle aangepaste nota's die gedurende de geselecteerde tijdsperiode op het POS-apparaat zijn ingevoerd.

KDS-statistieken toont het aantal bereide producten, de snelste, langzaamste en gemiddelde bereidingstijd, en de totale tijd die nodig was om de items te bereiden.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Uurstatistieken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.