Lightspeed-K S740 snel koppelen

Lightspeed-K S740 snel koppelen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


S740 snel koppelen

In dit artikel

  1. De scanner opladen
  2. De scanner koppelen aan een POS-apparaat

De scanner opladen

Volg de stappen om de vooraf geïnstalleerde batterijen van je scanner op te laden.

  1. Verbind de lader met de scanner.
  2. Steek de lader in het stopcontact.
  3. Laad de scanner acht uur op tot hij volledig is opgeladen.

Een oranje lampje geeft aan dat de scanner zich nog in de oplaadmodus bevindt. Wanneer het lampje groen is geworden, is het laadproces voltooid.

De scanner koppelen aan een POS-apparaat

  1. Schakel bluetooth uit op het POS-apparaat.
  2. Schakel de scanner in.
  3. Scan de barcode van de bluetooth-verbinding.
  4. Zet bluetooth weer aan op het POS-apparaat en koppel.
Applicatiemodus (MFi-SPP) voor Apple iOS-apparaten.
Configureert de scanner om te werken met een app die is ontwikkeld met de SDK van Socket Mobile, zoals onze Lightspeed Restaurant Application.
Application_mode__FNB00F40002_.png

De scanner resetten

Als je de scanner om welke reden dan ook moet resetten, scan je de code. Om de scanner opnieuw te verbinden, moet je de scanner opnieuw aan een POS-apparaat koppelen.

Zet alle instellingen terug naar de fabrieksinstellingen. De scanner wordt uitgeschakeld na het scannen van deze barcode.Facotry_reset__FNB00F0_.png

 

Wat nu?

Nu de fysieke configuratie van de scanner is voltooid, adviseren wij de volgende stappen.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Verklarende woordenlijst

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K 7Ci snel koppelen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Snel aan de slag met de MP-B20

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over barcodescanners

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie over hardware

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.