Lightspeed-K Zoeken naar bepaalde stempelkaarten

Lightspeed-K Zoeken naar bepaalde stempelkaarten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Zoeken naar bepaalde stempelkaarten

Om een specifieke stempelkaart te vinden, bijvoorbeeld om deze te bewerken of te vergrendelen, gebruik je de zoekfunctie om door de beschikbare kaarten te filteren.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in de navigatiebalk naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het tabblad Stempel.
  4. - Klik op het vergrootglas naast de kaart-batch waarin je wilt zoeken.
  5. - Gebruik de filters om je zoekparameters in te voeren. Zie de onderstaande tabel voor een beschrijving van elk filter.
  6. - Klik op Zoeken om het zoeken te starten.

lsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-gift-magnifier-ds.pnglsk-nv-customers-loyalty_cards-card_batches-gift-magnifier-form-ds.png

VeldOmschrijving
UUIDAlfanumerieke code die overeenkomt met de QR-code voor de kaart.
IDUnieke identificatiecode voor elke kaart.
E-mailAls de kaart die je zoekt is toegewezen aan een klantenrekening en je kent het e-mailadres van de klant, dan kun je dat hier invoeren.
Aangemaakt door

Als je meerdere bedrijfslocaties hebt, kun je hier zoeken naar kaarten die op een bepaalde locatie zijn gegenereerd.

OPMERKING: de gegenereerde kaarten zijn zichtbaar op alle locaties, dus je genereert geen kaarten voor slechts een bepaalde locatie.

In batchAls je meerdere kaartbatches hebt gegenereerd, kun je een kaart vinden door te selecteren bij welke batch deze hoort.
Laatste activiteitJe kunt je resultaten filteren op het tijdstip waarop de kaart voor het laatst is gebruikt.
TypeAangezien zoekopdrachten alle kaarttypen omvatten, kun je hier aangeven naar welk kaarttype je zoekt.
Status intrekkingAls je weet of de kaart al dan niet vergrendeld is, kun je hier een passende selectie maken.
KlantenlinkAls je weet of de kaart is toegewezen aan een klantenrekening of niet, kies je tussen gekoppeld of niet-gekoppeld om je resultaten te filteren.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Zoeken naar bepaalde ID-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar cadeaubonnen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over stempelkaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar VIP-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Stempelkaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.