Lightspeed-K Stempelkaarten op de POS gebruiken

Lightspeed-K Stempelkaarten op de POS gebruiken

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Stempelkaarten op de POS gebruiken

In dit artikel

  1. Een stempelkaart aan een klant toewijzen
  2. Een stempelkaart controleren op mogelijk voordeel

Om stempelkaarten op de POS te gebruiken, wijs je ze eerst in de backoffice toe aan specifieke klanten. Zodra een stempelkaart aan een klant is gekoppeld, scan je deze in de Restaurant POS-app om te controleren of de klant een beschikbaar voordeel heeft.

Ga voor een gerelateerde video naar ons artikel Over stempelkaarten.

Een stempelkaart aan een klant toewijzen

OPMERKING: Stempelkaarten kunnen alleen via de backoffice aan klanten worden toegewezen. Je kunt alleen kaarten geven aan klanten die al in de POS staan met opgeslagen e-mailadressen.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in het navigatiemenu naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het tabblad STEMPEL.
  4. - Selecteer het vergrootglas naast de kaartbatch waarvan je een kaart wilt gebruiken.
  5. - Scrol naar een niet-toegewezen kaart.
  6. - Klik op de enveloppenknop in de specifieke stempelkaartrij.
  7. - Voer het e-mailadres van de klant in.
  8. - Klik op het vinkje om toe te wijzen.
  9. - Je klant ontvangt automatisch een e-mail met de bijbehorende QR-code.

Een stempelkaart controleren op mogelijk voordeel

  1. - Registreer de bestelde items in je Lightspeed POS.
  2. - Tik op het kassascherm in de Lightspeed Restaurant-app op het scannerpictogram in de rechterbovenhoek.
  3. - Plaats de QR-code op de stempelkaart recht voor de camera op de achterkant van het POS-apparaat zodat deze in het blauwe vakje op het scherm verschijnt.
  4. - Wacht tot de voordeelinformatie van de stempelkaart op het scherm verschijnt.
  5. - Tik op Sluiten.
  6. - Tik links op het item waarop je de korting wilt toepassen.
  7. - Selecteer de stempelkaartkorting in de pop-up.
  8.  - De korting zal worden toegewezen aan het item.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Cadeaubonnen op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over stempelkaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen 2.0 gebruiken op de POS

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K VIP-kaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K ID-kaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.