Lightspeed-K Over loyaliteitskaarten

Lightspeed-K Over loyaliteitskaarten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over loyaliteitskaarten

undraw_Gift_card_re_5dyy.png

Met de Loyaliteitskaarten-module die bij Lightspeed Restaurant K Series wordt geleverd, kun je kortingskaarten, cadeaubonnen, stempelkaarten en ID-kaarten aanbieden aan klanten om hen aan te moedigen terug te keren naar je bedrijf. Hieronder vindt je meer informatie over elk type kaart, en in de bijbehorende artikelen kun je lezen hoe je elk type kaart kunt configureren en gebruiken zodra deze is aangemaakt. Om aan de slag te gaan met Loyaliteitskaarten, neem contact op met ons supportteam om een batch van je gewenste kaarttype(n) aan te vragen en deze toe te voegen aan je account.

  • VIP - VIP-kaarten voegen automatisch een korting toe aan de bestelling van de klant wanneer deze wordt gescand bij de POS.
  • CADEAU - Een cadeaubon is een tegoedbon met een bepaald geldbedrag die bij de POS kan worden ingewisseld om een bestelling te betalen.
  • STEMPEL - Met stempelkaarten kun je een klant een gratis artikel aanbieden nadat hij een bepaalde hoeveelheid van een bepaald product of een bepaalde dienst heeft gekocht.
  • ID - ID-kaarten worden gebruikt om een klantaccount aan te maken door de consumptie van de gast te factureren via het gegenereerde account.
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Stempelkaartconfiguraties bewerken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Stempelkaart-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubon-batches exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar cadeaubonnen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Een bonusprogramma aanmaken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.