Lightspeed-K VIP-kaarten op de POS gebruiken

Lightspeed-K VIP-kaarten op de POS gebruiken

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


VIP-kaarten op de POS gebruiken

In dit artikel

  1. Een VIP-kaart aan een klant toewijzen
  2. VIP-korting op een bestelling toepassen

Om VIP-kaarten op de POS te gebruiken, wijs je ze eerst toe aan specifieke klanten in de backoffice. Zodra een VIP-kaart aan een klant is gekoppeld, scan je deze in de Restaurant POS-app om de bijbehorende korting automatisch op een bestelling toe te passen.

Inhoudsopgave:

  • Een VIP-kaart aan een klant toewijzen
  • VIP-korting op een bestelling toepassen

Een VIP-kaart aan een klant toewijzen

VIP-kaarten kunnen alleen via de backoffice aan klanten worden toegewezen. Je kunt alleen kaarten geven aan klanten die al in je POS staan met opgeslagen e-mailadressen.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in het navigatiemenu naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het standaard tabblad VIP.
  4. - Selecteer het vergrootglas naast de kaart-batch waaruit je een kaart wilt gebruiken.
  5. - Ga naar een niet-toegewezen kaart.
  6. - Klik op de envelopknop in de rij van de VIP-kaart.
  7. - Voer het e-mailadres van de klant in.
  8. - Klik op het vinkje om toe te wijzen.
  9. - Je klant ontvangt automatisch een e-mail met de bijbehorende QR-code.

VIP-korting op een bestelling toepassen

Scan de QR-code van een VIP-kaart in de Restaurant POS-app om de bijbehorende korting automatisch toe te passen op de bestelling van de klant.

  1. - Voeg items toe aan je bestelling op je Lightspeed POS.
  2. - Tik in het kassascherm op de scanner in de rechterbovenhoek naast het vergrootglas.
  3. - Lijn de QR-code op de VIP-kaart uit met de camera achter op het POS-apparaat zodat deze in het blauwe vakje op het scherm verschijnt.
  4. - De korting wordt dan toegewezen aan de desbetreffende items.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 

    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over vip-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K ID-kaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Stempelkaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar VIP-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.