Lightspeed-K ID-kaarten op de POS gebruiken

Lightspeed-K ID-kaarten op de POS gebruiken

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


ID-kaarten op de POS gebruiken

In dit artikel

  1. ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de backoffice
  2. ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de POS

Om je te helpen vind je hier instructies voor het gebruik van de kaarten in de dagelijkse gang van zaken. We leggen uit hoe je een nieuwe kaart aan een klant toewijst en deze op de POS gebruikt.

Inhoudsopgave:

  • ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de backoffice
  • ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de POS

ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de backoffice

Je kunt een gebruiker aan een ID-kaart toewijzen.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  2. - Ga in de navigatiebalk naar Klanten > Loyaliteitskaarten > Kaart-batches.
  3. - Selecteer het tabblad ID.
  4. - Selecteer het vergrootglas naast de kaart-batch waarvan je een kaart wilt gebruiken.
  5. - Ga naar een niet-toegewezen kaart.
  6. - Klik op de envelop-knop in de specifieke rij ID-kaarten.
  7. - Voer het e-mailadres van de klant in.
  8. - Klik op het vinkje om toe te wijzen.
  9. - Je klant ontvangt automatisch een e-mail met de bijbehorende QR-code.

ID-kaarten toewijzen aan een gebruiker via de POS

  1. - Tik op het kassascherm in de Lightspeed Restaurant-app op het scannerpictogram in de rechterbovenhoek.
  2. - Lijn de QR-code op de ID-kaart uit met de camera achter op het POS-apparaat zodat deze in het blauwe vakje op het scherm verschijnt.
  3. - Wacht tot je naar de klant kunt zoeken.
  4. - Voer de naam of het e-mailadres van de klant in.
  5. - Selecteer de overeenkomstige klantgegevens.
  6. - Tik op de knop Klant toevoegen.

OPMERKING: als je de klant aan een nieuwe ID-kaart toewijst terwijl je de bestelling van de klant verwerkt, wordt de bestelling automatisch aan de klant toegewezen.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over ID-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K VIP-kaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Stempelkaarten op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Cadeaubonnen op de POS gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Zoeken naar bepaalde ID-kaarten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.