Lightspeed-L Aan de slag met Order Ahead

Lightspeed-L Aan de slag met Order Ahead

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Aan de slag met Order Ahead

Voordat klanten bestellingen kunnen plaatsen op uw aangepaste Order Ahead-web-app, is het belangrijk dat u uw account instelt. Pas als uw menu en betalingen zijn ingesteld, wordt uw Order Ahead-web-app toegankelijk voor uw klanten. Configureer Order Ahead in enkele eenvoudige stappen door het volgen van de onderstaande tutorials.

Back_Office.jpg

Aan de slag

  1. 📗 Uw online menu aanmaken: maak vanuit de Restaurant Manager een aangepast online menu aan door producten te groeperen in een Order Ahead-snelkoppelingscategorie.
  2. ⚙️ Instellingen aanpassen op Restaurant Manager: geef instellingen op van Restaurant Manager zoals gebruikersmachtigingen en hoe u binnenkomende bestellingen verwerkt wilt zien op de POS.
  3. 💸 Betalingen met Stripe instellen: Order Ahead maakt gebruik van Stripe voor online betalingsverwerking. Het is belangrijk dat u een account bij Stripe aanmaakt zodat klanten hun online bestellingen kunnen betalen.
  4. 📍 Uw locaties en uren configureren: pas de locaties, openingstijden, piekuren, leverings- of afhaalopties aan die in uw Order Ahead-webapp worden weergegeven.
  5. 🎨 Uw ontwerp aanpassen: pas de look en het gevoel van uw Order Ahead-web-app aan door het toevoegen van een logo, banner of kleurenschema.
  6. 🧰 QR-codes instellen: maak QR-codes aan zodat uw klanten moeiteloos toegang hebben tot uw Order Ahead-webapp voor contactloos dineren.
  7. 📱 Order Ahead delen met uw klanten: zeg het voort! Plaats een aangepaste knop voor online bestellen op uw website of deel uw URL op sociale media.
  8. 🎥 Bekijk onze instructievideo voor de instellingenhttps://youtu.be/j3Y28AMMYys

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over aan de slag met Order Anywhere

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Order Ahead

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Order Ahead online delen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Order Anywhere

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen met Stripe instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.