Lightspeed-L Bestelitems overbrengen

Lightspeed-L Bestelitems overbrengen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Bestelitems overbrengen


In dit artikel

Items overbrengen via het menu Itemopties
Items overbrengen via het Actiepaneel


U kunt een bestelitem overbrengen van de ene tafel of tab naar een andere voordat u het kasticket finaliseert. Bestelitems kunnen overgebracht worden via het menu Itemopties of via het Actiepaneel  afhankelijk van uw voorkeur. 

OPMERKING: u moet de gebruikersrol Overbrengen van items tussen tafels/tabs toelaten ingeschakeld hebben om items te kunnen overbengen naar een andere tafel. Zie Gebruikersrollen voor meer informatie.

Items overbrengen via het menu Itemopties

  1. In het Bestellingscherm in Restaurant POS klikt-en-houdt u het bestelitem.
  2. In het menu Itemopties klikt u op Item overbrengen. OPMERKING: als de apparaatinstelling Actiepaneel ingeschakeld is, wordt u op dit punt doorverwezen naar het Actiepaneel. Zie de procedure hieronder.
  3. In het Tafelscherm selecteert u de tafel waarnaar u het item wilt overbrengen. 
  4. Klik op Item(s) overbrengen om te bevestigen. Het bestelitem wordt nu getoond op het Bestellingscherm van de nieuwe tafel. Items die toegewezen waren aan een stoel, worden overgebracht naar dezelfde stoel bij de nieuwe tafel.

    OPMERKING: de optie om een item over te brengen, verschijnt enkel nadat het bestelitem naar de keuken en/of bar gezonden werd.

Items overbrengen via het Actiepaneel

Gebruik het Actiepaneel om een of meerdere items tegelijk over te brengen.

OPMERKING: de apparaatinstelling Actiepaneel moet ingeschakeld zijn. Zie Apparaatinstellingen en Actiepaneel gebruiken voor meer informatie.

  1. In het Bestellingscherm in Restaurant POS klikt u op de knop Actiepaneel. 
  2. In de itemlijst in het Actiepaneel selecteert u de bestelitems die u wilt overbrengen. 
  3. Klik op Item(s) overbrengen.
  4. In het Tafelscherm selecteert u de tafel waarnaar u het item wilt overbrengen.
  5. Klik op Item(s) overbrengen. Het bestelitem wordt nu weergegeven in het Bestellingscherm van de nieuwe tafel. Items die toegewezen waren aan een stoel, worden overgebracht naar dezelfde stoel bij de nieuwe tafel.

Transfer_Items.png


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen overbrengen en samenvoegen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestelitems opsplitsen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.