Lightspeed-L Bestelitems opsplitsen

Lightspeed-L Bestelitems opsplitsen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Bestelitems opsplitsen

Individuele items binnen een bestelling, zoals een fles wijn, kunnen gemakkelijk in gelijke delen opgesplitst worden over een hele tafel of over gespecifieerde stoelen.

Opmerking: Items moeten naar de bar of keuken worden verstuurd voordat ze volgens stoel kunnen worden opgesplitst.

Item(s) opsplitsen volgens stoel via het scherm Bestelling

  1. In het Bestellingscherm in Restaurant POS klikt-en-houdt u het bestelitem dat u wilt opsplitsen.
  2. Klik op Item volgens stoel opsplitsen in het menu Itemopties.
  3. Selecteer de stoelen waarover u het item wilt opsplitsen.
  4. Klik op Opsplitsen.

split_item_seats.png 

Item(s) opsplitsen volgens stoel via het Actiepaneel

Via het Actiepaneel kunt u meerdere items tegelijkertijd volgens stoel opsplitsen.

  1. Tik in het scherm Bestelling op de knop Actiepaneel.  actions_panel-button.png
  2. Selecteer het (de) item(s) die u volgens stoel wilt opsplitsen. 
  3. Tik op Opsplitsen volgens stoel.
  4. Selecteer de stoelen volgens welke u het (de) item(s) wilt opsplitsen

Split_Items.png

Een bestelitem opsplitsen in gelijke delen

  1. In het Bestellingscherm in Restaurant POS klikt-en-houdt u het item dat u wilt opsplitsen.
  2. Klik op Item in gelijke delen opsplitsen in het menu Itemopties. OPMERKING: opdat deze optie beschikbaar zou zijn, moet de ontwikkelaarinstelling Item in gelijke delen opsplitsen ingeschakeld zijn.
  3. Geef het aantal delen in waarin u het item wilt opsplitsen.
  4. Klik op Opsplitsen.

OF

  1. In het Betalingscherm in Restaurant POS klikt-en-houdt u het item dat u wilt opsplitsen.
  2. Klik op Item in gelijke delen opsplitsen.
  3. Geef het aantal delen in waarin u het item wilt opsplitsen.
  4. Klik op Opsplitsen.

Splitting_Item_Payments.png


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestelitems toewijzen aan stoelen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestelitems overbrengen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.