Lightspeed-L Betalingen verwerken met iZettle

Lightspeed-L Betalingen verwerken met iZettle

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Betalingen verwerken met iZettle

Lightspeed Restaurant ondersteunt geïntegreerde betalingsverwerking met iZettle in Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland, Mexico en Brazilië.

OPMERKING: Voor LiteServer-gebruikers is voor de verwerking van iZettle-betalingen LiteServer v4.7 of hoger vereist.

1. Maak een speciale betaalmethode voor iZettle

Je moet een speciale betaalmethode voor iZettle aanmaken waarmee je betalingen kunt verwerken. Bij het aanmaken van het betalingstype moet je iZettle selecteren als Type betalingstype. Bij het selecteren van de "iZettle" betaalmethode wordt de betaling overgemaakt naar de iZettle-terminal voor creditcardverwerking. Zie Betaalmethoden aanmaken.

2. Sluit de iZettle-terminal aan op je iPad

Lightspeed Restaurant ondersteunt iZettle Bluetooth-swipe en chip/pin-kaartlezers. Wijs je Bluetooth iZettle-apparaat toe aan je iPad zoals beschreven in de iZettle-documentatie.

Audiojack-apparaten worden niet ondersteund.

3. Log in bij je iZettle-account

Om betalingen met behulp van iZettle te verwerken, moet je inloggen bij je iZettle-account vanaf . Hiermee koppel je je account aan je iZettle-account.

  1. Tik in het gebruikersscherm op Extra en vervolgens op iZettle-account.2. Vul je iZettle-account gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord in.3. Tik op Aanmelden.

Wat is het volgende

Je bent nu klaar om betalingen te verwerken met je iZettle-terminal. Zie Betalingen en fooien aannemen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingsverwerkers - over het verwerken van betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken met Yomani/Yoximo van Worldline

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Standalone-betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Handmatig creditcardbetalingen verwerken met Lightspeed Payments

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.