Lightspeed-L Een bestelitem annuleren

Lightspeed-L Een bestelitem annuleren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een bestelitem annuleren

Bestelitems die al doorgestuurd zijn naar de keuken of de bar, kunnen geannuleerd worden voordat het kasticket gefinaliseerd wordt. Als u een betaalmethode Ongeldige reden hebt aangemaakt, kunt u ook een reden opgeven voor de annulatie als toekomstige referentie.

De hoeveelheid van een bestelitem verlagen

Als u meerdere items van hetzelfde product besteld heeft, volgt u deze procedure om slechts enkele items van de volledige bestelling te verwijderen.

  1. Op het Bestellingscherm in Restaurant POS klikt-en-houdt u het bestelitem in de bestellingenlijst.
  2. Klik op Verwijder hoeveelheid.
  3. Geef de hoeveelheid in die verwijderd moet worden.
  4. Klik op Verwijderen.
  5. Indien van toepassing specifieert u een reden voor de annulatie in de pop-up Ongeldige redens en klikt u vervolgens op Klaar.

Een bestelitem annuleren of vernietigen

  1. Op het Bestellingscherm in Restaurant POS swipet u links het bestelitem.
  2. Klik op Verwijderen.
  3. Indien van toepassing specifieert u een reden voor de annulatie in de pop-up Ongeldige redens en klikt u vervolgens op Klaar.

Het geannuleerde bestelitem wordt getoond als een negatieve kwantiteit op de bestellingenlijst. Wanneer opnieuw verzonden naar de keuken-, bar- of kasticketprinter, wordt de printout getoond als een negatieve waarde voor het product, bijvoorbeeld -1 Martini.

Void-reason.png

Om een reden op te geven voor geannuleerde bestelitems, moet u een betaalmethode Ongeldige reden aangemaakt hebben in Restaurant Manager. Zie Betaalmethoden aanmaken voor meer informatie.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Het actiepaneel gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen overbrengen en samenvoegen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.