Lightspeed-L Een klant toewijzen aan een bestelling

Lightspeed-L Een klant toewijzen aan een bestelling

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een klant toewijzen aan een bestelling


In dit artikel

Een klant toewijzen op het Bestelling scherm
Een klant toewijzen aan een kasticket


Klanten toevoegen aan bestellingen in Restaurant POS helpt u om terugkerende klanten te identificeren en bij te houden. Zodra een klant in uw systeem zit, hebt u een snelle toegang tot informatie met betrekking tot zijn favoriete producten, zijn bezoekgeschiedenis en de stand van zijn krediet/tab. Klantinformatie kan op elk moment bekeken worden via de pop-up Klant.

Een klant toewijzen op het Bestellingscherm

Om klanten toe te voegen aan bestellingen via het scherm Bestelling, moet u eerst de Snelkoppelingsbalk activeren. Klik in Restaurant Manager op Apparaten Restaurant app-instellingen, scrol vervolgens naar beneden naar Instellingen bestellingsoverzichten selecteer Snelkoppelingsbalk tonen. Raadpleeg De snelkoppelingsbalk gebruiken voor meer informatie.

  1. Tik op het pictogram  Customer_Add.jpeg in de snelkoppelingsbalk.
  2. Tik op de klant om hem aan de bestelling toe te voegen. Om een nieuwe klant te creëren, raadpleeg Klanten creëren.
  3. Tik op Bevestigen. De naam van de klant wordt nu getoond op het pictogram Klant.

Customer_Add_Orders.png

Een klant toewijzen aan een kasticket

  1. In Restaurant POS opent u het Betalingscherm voor een bestelling.
  2. Klik op + Klant toevoegen.
  3. Klik op de klant om hem toe te voegen aan de bestelling. Om een nieuwe klant aan te maken: Klanten aanmaken.
  4. Klik op Bevestigen. De naam van de klant wordt nu weergegeven op het kasticket.

Add_Customer_Payments.png



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Een klant aan een bestelling toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestelitems toewijzen aan stoelen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.