Lightspeed-L Een profiel of menu bewerken

Lightspeed-L Een profiel of menu bewerken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een profiel of menu bewerken


In dit artikel

Profielen bewerken en verwijderen
Menu's en items bewerken


Beheer Order Anywhere-profielen door ze te bewerken en wijzigingen aan te brengen. U kunt bijvoorbeeld schakelen tussen welke menu's er gebruikt worden of profielen verwijderen die niet meer nodig zijn. Bewerk menu's of menu-items om items aan een menu toe te voegen of te verwijderen, om de prijsstelling bij te werken of om enige andere wijzigingen aan te brengen wanneer dat nodig is.

Inhoudsopgave:

  • Profielen bewerken en verwijderen
  • Menu's en items bewerken

Profielen bewerken en verwijderen

Als u eenmaal een Order Anywhere-profiel heeft aangemaakt, kunt u deze op verschillende manieren bewerken. U kunt bijvoorbeeld de naam, het gekoppelde menu of het profieltype wijzigen, of instellingen, zoals klantopmerkingen en fooien, in- of uitschakelen. Verwijder een Order Anywhere-profiel om te voorkomen dat klanten er toegang tot hebben wanneer deze niet meer wordt gebruikt door het restaurant.

  1. Log in bij de Order Anywhere-backoffice. Zie Inloggen bij Order Anywhere voor hulp.
  2. Klik op Mijn profielen in de navigatiebalk.
  3. Selecteer de naam van het profiel dat u wil bewerken of verwijderen.
    order-anywhere-back-office-select-profile-3.png
  4. Om het profiel te bewerken, brengt u de nodige wijzigingen aan en klikt u op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.
    Wijzig de naam van het profiel, het type of de instellingen. Voor meer informatie over de instellingen die beschikbaar zijn voor profielen, zie Profielen aanmaken.
  5. Om het profiel te verwijderen, klikt u op Profiel verwijderen en selecteert u Verwijderen ter bevestiging.
    order-anywhere-back-office-delete-profile-3.png

Menu's en items bewerken

Bewerk een Order Anywhere-menu of menu-item om items aan een menu toe te voegen of te verwijderen, om de prijsstelling bij te werken of om enige andere wijzigingen aan te brengen wanneer dat nodig is. Nadat u een menu of item in de Restaurant Manager bewerkt heeft, vernieuwt u het relevante menu in de Order Anywhere-backoffice om de wijzigingen met de online bestelprofielen te synchroniseren.

  1. Log in bij de Restaurant Manager. Zie Inloggen bij Restaurant Manager voor hulp.
  2. Breng wijzigingen aan een Order Anywhere-menu of menu-item wanneer dat nodig is.
    Voeg bijvoorbeeld items aan een menu toe of verwijder deze, of werk de prijsstelling bij. Voor meer informatie over menu's en producten beheren in Restaurant Manager, zie Over menu's en Producten instellen.
  3. Log in bij de Order Anywhere-backoffice. Ga voor hulp naar Inloggen bij Order Anywhere.
  4. Klik op Mijn profielen in de navigatiebalk.
  5. Selecteer de naam van het profiel dat het menu of item gebruikt dat u in stap 2 bewerkt hebt.
    order-anywhere-back-office-select-profile-3.png
  6. Klik op Menu verversen om de wijzigingen in Restaurant Manager te synchroniseren met Order Anywhere.
    Belangrijk: Als u deze stap overslaat, zullen de wijzigingen die u in stap 2 gemaakt heeft niet in Order Anywhere doorgevoerd worden.
    order-anywhere-back-office-refresh-menu-3.png

Wat nu?

  • Bekijk rapporten van bestellingen die via Order Anywhere geplaatst zijn, om een lijst van alle bestellingen en gegevens van individuele bestellingen te zien, waaronder de bijbehorende items en aantallen, vanuit de Order Anywhere-backoffice.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Uw online menu aanmaken of bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Menu's en producten in Lightspeed Delivery beheren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Locatie-informatie bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Order Anywhere-menu aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het Self-Order Menu

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.