Lightspeed-L Een touchscreen gebruiken

Lightspeed-L Een touchscreen gebruiken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Een touchscreen gebruiken


In dit artikel

Kitchen-startscherm
Kitchen-tickets
Show and Tell (Tonen)
De volgende stap

    Als je Lightspeed Kitchen gebruikt met een iPad of een monitor met touchscreen, komen de volgende acties overeen met de gebaren voor iPad of een touchscreen:

    Kitchen-startscherm

    Afbeelding Kitchen-scherm

    Actie 

    Touchscreen-gebaar

    Een ticket selecteren of markerenTik één keer op het ticket
    Het scherm All Active (Alle actieve tickets) selecteren Tik één keer op de knop All Active (Alle actieve tickets) op het tabblad rechtsboven
    Het scherm New (Nieuw) selecteren Tik één keer op de knop New (Nieuw) op het tabblad rechtsboven
    Het scherm Preparing (Bereiden) selecteren Tik één keer op Preparing (Bereiden) op het tabblad linksboven
    Het scherm Done (Gereed) selecteren Tik één keer op Done (Gereed) op het tabblad rechtsboven
    Het scherm Archived (Gearchiveerd) selecterenTik één keer op Archived (Gearchiveerd) op het tabblad rechtsboven 
    Het Options Menu (Opties-menu) openenTik één keer op de knop Menu in de linkerbovenhoek van het scherm
    Door het Options Menu (Opties-menu) navigerenTik op de knoppen in het Options Menu (Opties-menu) 
    Het Options Menu (Opties-menu) verlatenTik één keer op de knop x in het pop-upvenster van het Options Menu (Opties-menu) 
    Naar de volgende pagina met tickets gaanVeeg naar links op het scherm 
    Naar de vorige pagina met tickets gaanVeeg naar rechts op het scherm

     

    Kitchen-tickets

    Afbeelding van een ticket

    Actie

    Touchscreen-gebaar

    Een ticket selecterenTik één keer op het ticket
    Ticket doorzetten (ticket verplaatsen naar de volgende bereidingsstatus)Dubbeltik op het ticket
    Ticket doorzetten (ticket verplaatsen naar de volgende bereidingsstatus)Tik op het geselecteerde ticket één keer op het pijltje omhoog
    Het scherm Show and Tell (Tonen) openenTik op het geselecteerde ticket één keer op het vergrootglas
    Een ticket prioriteren (en naar het begin van de ticketlijst verplaatsen)Tik op het geselecteerde ticket één keer op de vlag
    Prioriteren van een ticket annuleren (en het ticket naar de oorspronkelijke positie in de ticketlijst verplaatsen)Tik op het geselecteerde ticket één keer op de vlag
    Alle bestelde items op een ticket bekijkenOpen het scherm Show and Tell (Tonen) en scrol naar bestelde items

     

    Show and Tell (Tonen) 

    Afbeelding van Show and Tell (Tonen)

    Actie

    Touchscreen-gebaar

    Het scherm Show and Tell (Tonen) openenTik op het geselecteerde ticket één keer op het vergrootglas
    Een beschrijving of afbeelding van een item bekijken Open het scherm Show and Tell (Tonen) en tik één keer op het item in de bestellingslijst aan de linkerkant. Als het product een beschrijving of een Show and Tell (Tonen)-afbeelding heeft, wordt deze informatie aan de rechterkant van het venster weergegeven
    Ticket doorzetten (verplaatsen naar de volgende bereidingsstatus)Tik één keer op het pijltje omhoogin de rechterbovenhoek van het venster
    Ticket terugzetten (verplaatsen naar de vorige bereidingsstatus)Tik één keer op het pijltje naar beneden in de rechterbovenhoek van het venster
    Een ticket prioriterenTik één keer op de vlag in de rechterbovenhoek van het venster
    Alle bestelde items bekijken (als de bestellingslijst te lang is voor het venster Show and Tell (Tonen), wordt er onderaan de bestellingslijst Continued (Vervolg) weergegeven) Scrol naar boven of beneden in de bestellingslijst om alle items te bekijken 
    Het scherm Show and Tell (Tonen) sluiten Tik op Close (Sluiten) in de linkerbovenhoek van het scherm

     

    De volgende stap

    Kom meer te weten over het Kitchen-startscherm, de functies van het Options Menu (Opties-menu) en de eenvoudige filters door Navigeren op het Kitchen-scherm te raadplegen.

    Leer de onderdelen van Kitchen-tickets kennen en hoe je hiermee omgaat door Omgaan met tickets te raadplegen.



    L-Series Support
    Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
    Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
      • Related Articles

      • Lightspeed-L Kitchen gebruiken

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Een Bumpbar gebruiken

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Een toetsenbord als bump bar gebruiken

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Joyn gebruiken met Lightspeed

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Een iPad configureren

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

      Remote Support

      Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.