Lightspeed-L Het Afhaal- en Leveringscherm gebruiken
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Het Afhaal- en Leveringscherm gebruiken
In dit artikel
Nieuwe afhaal- en leveringsbestellingen creëren
Overige acties op het scherm Afhaling
Het Afhaal- en Leveringscherm laat u toe om afhaal- en leveringbestellingen aan te maken, te traceren en finaliseren in één enkel scherm. Lightspeed Restaurant gebruikt de afhaal- en leveringprijs en het btw-tarief gespecifieerd in de details van een product. Zie Producten aanmaken.
Er zijn aangewezen tafels voor Afhaling en Levering vereist om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren (raadpleeg Tafels creëren).
Nieuwe afhaal- en leveringsbestellingen creëren
- Tik op de knop Afhaling in de navigatiebalk onderin het scherm.
- Tik ofwel op het pictogram Afhaling of Levering bovenaan links van het scherm.
- ter Terugkerende klanten of creëer een nieuwe klant door te tikken op Nieuwe klant. U kunt een bestaande klant bewerken door te tikken op Bewerken.
- Voeg items toe aan de bestelling.
- Verwerk de betaling. Raadpleeg Betalingen en fooien ontvangen voor meer informatie.
- Rond de bestelling af.
Overige acties op het scherm Afhaling
Bestellingen filteren volgens type | U kunt bestellingen filteren tussen afhaling en levering door te tikken op de filter Afhaling of Levering bovenaan links van het scherm. |
Bestellingen filteren volgens status | U kunt afhaal- en leveringsbestellingen filteren op basis van hun status door te tikken op de statusknoppen onderaan links van het scherm Afhaling. - Nieuw: De bestelling werd gecreëerd, maar nog niet naar de keuken, bar of ticketprinter verstuurd.
- Aanvaard: De bestelling werd naar de keuken, bar of ticketprinter verstuurd OF de bestelling werd afgedrukt en de betaling werd aangenomen, maar de bestelling werd nog niet afgerond.
- Klaar: De bestelling werd betaald en is afgerond.
|
|
Bestellingen naar de keuken/bar versturen | - Selecteer de bestelling.
- Tik op de knop Versturen bovenaan rechts van het scherm.
|
Een ticket afdrukken | - Selecteer de bestelling.
- Tik op de knop Ticket bovenaan rechts van het scherm.
|
Een betaling aannemen | - Tik op de filter Aanvaard en selecteer de bestelling.
- Tik op de knop Betalen bovenaan rechts van het scherm.
- Verwerk de betaling.
|
Een bestelling afronden | - Tik op de filter Aanvaard en selecteer de bestelling.
- Tik op de knop Betalen bovenaan rechts van het scherm.
- Verwerk de betaling.
- Tik op Afronden. De status van de bestelling wordt veranderd naar Klaar.
|
Het leveringsadres bekijken | Op het scherm Afhaling vindt u de functie Kaart die u kunt gebruiken om het leveringsadres van de bestelling te bekijken in Google Maps of Apple Maps. - Selecteer de bestelling.
- Tik in het onderdeel LEVERINGSADRES op het pictogram.
- Selecteer de Kaartapplicatie die u wilt gebruiken.
OPMERKING: De optie Locatie in de iOS-instellingen en de optie Locatiediensten in de iOS-privacy-instellingen moeten geactiveerd zijn op uw iPad. |
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Tafels aanmaken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over vloeren en tafels
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Vloeren aanmaken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Afhaling en levering
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.