Lightspeed-L Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen
In dit artikel
Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met pop-up geactiveerd
Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren zonder pop-up geactiveerd
Tafels kunnen worden gebruikt om nieuwe afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met toegewezen klanten en afhaaltijdstippen. Er zijn aangewezen tafels voor Afhaling en Levering vereist om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren (raadpleeg Tafels creëren).
Wanneer u op een tafel voor afhaling of levering tikt, verschijnt er een afhaalpop-up en wordt u gevraagd om een klant en afhaaltijdstip aan de bestelling toe te wijzen.
Als u niet meer wilt gevraagd worden om klanten of afhaaltijdstippen toe te wijzen aan afhaal-/leveringsbestellingen, kunt u de pop-up deactiveren in Restaurant Manager door te klikken op Instellingen > App-instellingen en het vinkje bij Afhaalpop-up activeren te verwijderen.
U kunt meerdere afhaal- en leveringsbestellingen ook eenvoudig en snel creëren via het scherm Afhaling.
Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met pop-up geactiveerd
- Tik in het scherm Tafels in Restaurant POS op een aangewezen tafel voor afhaal of levering.
- Selecteer een klant en afhaaltijdstip in het pop-upvernster. Selecteer een bestaande klant uit de lijst Terugkerende klant of creëer een nieuwe klant door te tikken op Nieuwe klant. U kunt een bestaande klant bewerken door te tikken op Bewerken.
- Voeg items toe aan de bestelling.
- Verwerk de betaling zoals normaal.
- Rond de bestelling af.
- Om een lijst en eerdere tickets te bekijken, tikt u op de tafel voorafhaling/levering en houd deze ingedrukt of tikt u op Afhaling in de navigatiebalk onderin het scherm om naar het scherm Afhaling te gaan.
Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren zonder pop-up geactiveerd
- Tik in het scherm Tafels in Restaurant POS op een aangewezen tafel voor afhaal of levering. U wordt vervolgens doorgestuurd naar het scherm Bestelling.
- Als u een klant of afhaaltijdstip wilt toewijzen aan de bestelling, tikt u op Tijdstip of Klant toevoegen via de snelkoppelingsbalk aan de linkerkant van het scherm.
- Voeg items toe aan de bestelling.
- Verwerk de betaling zoals normaal.
- Rond de bestelling af.
- Om een lijst en eerdere tickets te bekijken, tikt u op de tafel voorafhaling/levering en houd deze ingedrukt of tikt u op Afhaling in de navigatiebalk onderin het scherm om naar het scherm Afhaling te gaan.
Opmerking: Als de afhaalpop-up is gedeactiveerd, moet u elke actieve afhaal-/leveringsbestelling afronden voordat u met een nieuwe kunt beginnen.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Het Afhaal- en Leveringscherm gebruiken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Tafels aanmaken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over vloeren en tafels
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Waarschuwingsmeldingen voor afhaal- en leveringsbestellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Vloeren aanmaken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.