Lightspeed-L Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen

Lightspeed-L Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Tafels gebruiken voor afhaal- en leveringbestellingen


In dit artikel

Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met pop-up geactiveerd
Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren zonder pop-up geactiveerd


Tafels kunnen worden gebruikt om nieuwe afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met toegewezen klanten en afhaaltijdstippen. Er zijn aangewezen tafels voor Afhaling en Levering vereist om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren (raadpleeg  Tafels creëren).

Wanneer u op een tafel voor afhaling of levering tikt, verschijnt er een afhaalpop-up en wordt u gevraagd om een klant en afhaaltijdstip aan de bestelling toe te wijzen. 

Als u niet meer wilt gevraagd worden om klanten of afhaaltijdstippen toe te wijzen aan afhaal-/leveringsbestellingen, kunt u de pop-up deactiveren in Restaurant Manager door te klikken op Instellingen > App-instellingen en het vinkje bij Afhaalpop-up activeren te verwijderen.

U kunt meerdere afhaal- en leveringsbestellingen ook eenvoudig en snel creëren via het scherm Afhaling.

Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren met pop-up geactiveerd

  1. Tik in het scherm Tafels in Restaurant POS op een aangewezen tafel voor afhaal of levering.
  2. Selecteer een klant en afhaaltijdstip in het pop-upvernster. Selecteer een bestaande klant uit de lijst Terugkerende klant of creëer een nieuwe klant door te tikken op Nieuwe klantU kunt een bestaande klant bewerken door te tikken op Bewerken.
  3. Voeg items toe aan de bestelling.
  4. Verwerk de betaling zoals normaal. 
  5. Rond de bestelling af.
  6. Om een lijst en eerdere tickets te bekijken, tikt u op de tafel voorafhaling/levering en houd deze ingedrukt of tikt u op Afhaling in de navigatiebalk onderin het scherm om naar het scherm Afhaling  te gaan.

Tafels gebruiken om afhaal- en leveringsbestellingen te creëren zonder pop-up geactiveerd

  1. Tik in het scherm Tafels in Restaurant POS op een aangewezen tafel voor afhaal of levering. U wordt vervolgens doorgestuurd naar het scherm Bestelling.
  2. Als u een klant of afhaaltijdstip wilt toewijzen aan de bestelling, tikt u op Tijdstip of Klant toevoegen via de snelkoppelingsbalk aan de linkerkant van het scherm. 
  3. Voeg items toe aan de bestelling.
  4. Verwerk de betaling zoals normaal.
  5. Rond de bestelling af.
  6. Om een lijst en eerdere tickets te bekijken, tikt u op de tafel voorafhaling/levering en houd deze ingedrukt of tikt u op Afhaling in de navigatiebalk onderin het scherm om naar het scherm Afhaling  te gaan.

Opmerking: Als de afhaalpop-up is gedeactiveerd, moet u elke actieve afhaal-/leveringsbestelling afronden voordat u met een nieuwe kunt beginnen.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Het Afhaal- en Leveringscherm gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tafels aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over vloeren en tafels

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Waarschuwingsmeldingen voor afhaal- en leveringsbestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Vloeren aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.