Lightspeed-L Het gebruik van de Magtek iDynamo-kaartlezer
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Het gebruik van de Magtek iDynamo-kaartlezer
In dit artikel
Betalingen verwerken met de kaartlezer
Het opladen van de MagTek iDynamo-kaartlezer
Verbinding met iOS-apparaat controleren
De MagTek iDynamo-kaartlezer is een creditcardterminal die via een Lightning-connector met je iOS-apparaat wordt verbonden. De iDynamo-kaartlezer ondersteunt geen tik- of pinbetaling. Voordat je de kaartlezer gebruikt, moet je er zeker van zijn dat je je betalingsverwerker hebt geconfigureerd en een specifiek betalingstype hebt aangemaakt. Zie Het installeren van de MagTek iDynamo-kaartlezer voor meer informatie.
Betalingen verwerken met de kaartlezer
- Tik op het scherm Betalingen op het betalingstype dat je voor de kaartlezer hebt gemaakt (als je geen betalingstype voor de kaartlezer hebt ingesteld, zie Het installeren van de MagTek iDynamo-kaartlezer).
- Schuif de kaart van de klant door de terminal.
- Nadat de betaling is verwerkt:
- Voeg een fooi toe door op de groene Fooi -knop te tikken.
- Pas de fooi aan door op Fooi wijzigen te tikken.
- Pas het betaalde bedrag aan door op het totale betaalde bedrag te tikken en op Bedrag wijzigen te tikken.
- Maak de betaling ongeldig door op het totale betaalde bedrag te tikken en op Ongeldige betaling te tikken (Zie Betalingen en fooien voor meer informatie).
Opmerking: Je kunt ook fooien en betalingen toevoegen en aanpassen in Restaurant Kassasysteem vanuit de Orders List of in Restaurant Manager (zie Handmatig vastleggen en sluiten van batchbetalingen voor meer informatie).
Het opladen van de MagTek iDynamo-kaartlezer
De kaartlezer wordt opgeladen via je iOS-apparaat terwijl deze is aangesloten. Als je je iOS-apparaat wilt opladen terwijl de kaartlezer is aangesloten, kun je de MagTek USB-kabel gebruiken die bij je hardware is meegeleverd.
- Steek de micro-USB-stekker in de poort aan de achterkant van de kaartlezer.
- Steek de USB-stekker in je Apple-oplaadadapter.
- Sluit de adapter aan op een stroombron.
Verbinding met iOS-apparaat controleren
Als je kaartlezer niet goed werkt, kun je de verbinding met je apparaat controleren via het scherm Gebruiker.
- Tik in het scherm Gebruiker op het pictogram .
- Zorg ervoor dat je ziet: "Verbonden met MagTek iDynamo" in je profiel.
Opmerking: Als je kaartlezer niet werkt en je moet een betaling handmatig verwerken, zie Het handmatig verwerken van creditcardbetalingen
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L Het installeren van de MagTek iDynamo-kaartlezer
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L De MagTek iDynamo-kaartlezer configureren met Lightspeed Payments
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Betalingsverwerkers - over het verwerken van betalingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over Lightspeed Payments
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Betalingen verwerken met Yomani/Yoximo van Worldline
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.