Lightspeed-L Instellingen voor de Kitchen-app configureren

Lightspeed-L Instellingen voor de Kitchen-app configureren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Instellingen voor de Kitchen-app configureren


In dit artikel

Een Kitchen-profiel aanmaken
Snelkoppelingen voor bestaande Kitchen-profielen
De volgende stap


Voordat je aan de slag gaat met Lightspeed Kitchen, dien je je Kitchen-profiel(en) te configureren. In dit artikel lees je hoe je profielinstellingen voor Kitchen configureert in Restaurant Manager.

Instellingenpagina Kitchen-app

Allereerst maak je een Kitchen-profiel aan. Kitchen-profielen worden gebruikt om op een eenvoudige manier een vooraf geconfigureerd cluster instellingen toe te wijzen aan een Lightspeed Kitchen-apparaat. Hiermee kan je een ander Kitchen-profiel instellen voor apparaten die verbonden zijn met andere werkplekken in je keuken. Je kan bijvoorbeeld een profiel instellen voor de werkplek waar wordt gegrild en een ander profiel voor de werkplek waar desserts worden bereidt, zodat de werkplekken verschillende bestellingen krijgen toegewezen.

Kitchen-profielen kunnen in Restaurant Manager worden ingesteld op de pagina Instellingen Kitchen-app.

Een Kitchen-profiel aanmaken

  1. Selecteer Toestellen in het hoofdmenu in Restaurant Manager.
  2. Selecteer vervolgens Instellingen Kitchen-app in het menu aan de linkerkant.
  3. Selecteer in de rechterbovenhoek van de pagina Instellingen Kitchen-app de knop Nieuw profiel aanmaken.
  4. Geef de instellingen op voor het nieuwe Kitchen-profiel en kies vervolgens Opslaan.

Instellingenpagina Kitchen-app

Instellingen Kitchen-app

Profile Details (Profieldetails)

Op alle nieuwe Kitchen-apparaten wordt het standaardprofiel toegepast. Ja kan er ook voor kiezen om dit profiel in te stellen als het Default profile (Standaardprofiel) voor je restaurant.

Layout Settings (Lay-outinstellingen)

Personaliseer het Kitchen-profiel door het aantal kastickets dat in een rij en kolom wordt weergegeven aan te passen.

Display Settings (Weergave-instellingen)

Geef aan welke vloerencategorieĆ«n en soorten printertemplates het profiel zal gebruiken voor het ophalen van bestellingen en producten. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om Keuken, Bar of Keuken- en Bar-printertemplates in te schakelen.

Alert Settings (Meldingsinstellingen)

Geef aan of er aan meldingstoon moet worden afgespeeld wanneer een nieuw ticket op het keukenscherm wordt weergegeven. Je kan tevens instellen of tickets met de status 'New' (Nieuw) na een inactieve periode op het scherm moeten verschijnen .

 

Snelkoppelingen voor bestaande Kitchen-profielen

  1. Selecteer Toestellen in het hoofdmenu in Restaurant Manager.
  2. Selecteer vervolgens Instellingen Kitchen-app in het menu aan de linkerkant.
  3. Naast de bestaande Kitchen-profielnaam, kan je de gewenste acties selecteren.

Opties voor snelkoppelingen

 Default profile symbol.png

Een blauwe ster geeft aan dat dit Kitchen-profiel momenteel staat ingesteld als het standaardprofiel.

Een grijze ster geeft aan dat het Kitchen-profiel niet staat ingesteld als het standaardprofiel. Klik op de ster om het profiel als standaardprofiel in te stellen.

Edit symbol.png 

Hiermee wijzig je de instellingen van het Kitchen-profiel.

Copy profile symbol.png 

Hiermee maak je een nieuw Kitchen-profiel aan door de instellingen van een bestaand profiel te kopiƫren. Het nieuwe profiel word in eerste instantie weergegeven als "Copy of [profile name]" (Kopie van profielnaam).

 Trash symbol.png

Hiermee verwijder je het Kitchen-profiel.

LET OP: Je kan het Kitchen-profiel dat is ingesteld als het standaardprofiel niet verwijderen.

 

De volgende stap 

Lees hoe je op het Kitchen-scherm navigeert en omgaat met tickets



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over Kitchen-hardware

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Kitchen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Kitchen gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Navigeren op het Kitchen-scherm

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een iPad configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.