Lightspeed-L Klanten aanmaken en bewerken

Lightspeed-L Klanten aanmaken en bewerken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Klanten aanmaken en bewerken


In dit artikel

Aanmaken/bewerken van een klant die niet gekoppeld is aan een bestelling
Een klant binnen een bestelling creëren/bewerken


Klantenprofielen kunnen gemakkelijk aangemaakt en bewerkt worden op elk moment in Restaurant POS. 

Voeg klanten toe in uw systeem om:

  • Krediet toe te voegen aan hun account
  • Bestellingen in rekening te brengen op hun tabblad
  • De bezoek- en betaalgeschiedenis, favoriete producten en reserveringsinformatie van een klant te traceren
  • Hen toe te wijzen aan tafels en/of bestellingen

Customer_screen_copy.png

Aanmaken/bewerken van een klant die niet gekoppeld is aan een bestelling

Voor het aanmaken/bewerken van een klant die niet gekoppeld is aan een bestelling, gebruikt u het menu Extra op het Tafelscherm.

  1. Tik op Klanten in de navigatiebalk onderin het scherm.
  2. Klik op Nieuw om een klant aan te maken.

    OF

    selecteer een bestaande klant en klik op Bewerken.

  3. Geef de klanteninformatie in. 
  4. Klik op Opslaan

Een klant binnen een bestelling creëren/bewerken

In een bestaande bestelling in Restaurant POS kunt u een klant aanmaken of bewerken en hem koppelen aan de bestelling.

  1. In Restaurant POS opent u het Bestellingscherm voor de tafel.
  2. Klik op de knop Klant

    Customer_icon.png

    OPMERKING: als een klant al toegewezen is aan de bestelling, klikt u op Bewerken en gaat u over naar stap 4. 

  3. Klik op Nieuw om een klant aan te maken

    OF

    selecteer een bestaande klant en klik op Bewerken.

  4. Geef de klanteninformatie in of bewerk ze.
  5. Klik op Opslaan.
  6. Klik op Bevestigen om de pop-up Klant te verlaten en terug te keren naar het Bestellingscherm.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Omtrent klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers bewerken en wissen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Nieuwe klanten aanmaken in Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tabs en accounts aanmaken voor klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.