Lightspeed-L Lightspeed Payments configureren

Lightspeed-L Lightspeed Payments configureren

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Lightspeed Payments configureren


In dit artikel

De Lightspeed Payments-betaalmethode aanmaken
Hardware instellen


Een van de voordelen van Lightspeed Payments is dat Lightspeed de meeste van uw gateway-configuraties regelt, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken of de communicatielijnen open zijn tussen uw Lightspeed-account en Lightspeed Payments. Het enige dat u zelf moet configureren is het aanmaken van de betaalmethode voor Lightspeed Payments.

De Lightspeed Payments-betaalmethode aanmaken

Bij het aanmaken van een betaalmethode voor Lightspeed Payments wordt er een knop aan uw POS toegevoegd die het betalingsproces start op uw Lightspeed Payments-terminal. Alleen betalingen die via deze betaalmethode worden gestart, worden verwerkt door Lightspeed Payments.

De betaalmethode aanmaken doet u als volgt:

  1. Klik in Restaurant Manager, op Betalingen.
  2. Klik op Betaling toevoegen.
  3. Voer de naam in die zal verschijnen op de POS-knop. Bijvoorbeeld kaartbetaling of kaart.
  4. Gebruik onder Type het vervolgkeuzemenu om Lightspeed Payments te selecteren, of kies Cayan Genius als u gebruik maakt van een van de door ons ondersteunde Genius-terminals (Verifone MX915 Genius, Verifone P400 Genius, or Verifone e285 Genius).
  5. Optioneel kunt u klikken op bewerken onder kleur om de kleur van de knop te wijzigen.
  6. Optioneel kunt u het selectievakje automatisch voltooien aanvinken. Als dit is ingeschakeld, wordt het kasticket voltooid zodra de betaling is verwerkt.
  7. Optioneel kunt u het selectievakje automatisch printen aanvinken. Als dit is ingeschakeld, wordt het kasticket automatisch geprint wanneer u op deze betaalmethode tikt in Restaurant POS.
  8. Vink het selectievakje zichtbaarheid aan om ervoor te zorgen dat de knop op uw POS-apparaten verschijnt.

U ziet nu de net aangemaakte betaalmethode op de POS met de naam en kleur die u hem hebt gegeven.

Hardware instellen

Met de geactiveerde gateway en de geconfigureerde voorkeuren bent u klaar voor het instellen van uw betaalterminal.



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over Lightspeed Payments

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Castles S1F2 configureren met Lightspeed Payments

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Standalone-betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingsverwerkers - over het verwerken van betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.