Lightspeed-L Omtrent uw apparaten

Lightspeed-L Omtrent uw apparaten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Omtrent uw apparaten

De pagina Apparaten toont in één oogopslag de lijst met apparaten die worden gebruikt om in te loggen op je account en nuttige informatie over elk apparaat. 

Om naar de pagina Apparaten te gaan, klik je op Apparaten in Restaurant Manager.

Outdated_Devices2.png

  • Naamkolom: Geeft de naam van je apparaat weer zoals bepaald door je iOS-instellingen.
  • Versiekolom: Geeft aan welke versie van de Kassasysteem-app elk apparaat draait. Er verschijnt een waarschuwing wanneer een apparaat een verouderde softwareversie heeft. Door te klikken op een verouderd versie-pictogram ga je naar de Lightspeed Restaurant-app in de App Store.
  • Profielkolom: Geeft aan welk apparaatprofiel aan het apparaat is gekoppeld. Als je op een profiel klikt, kom je op de bewerkingspagina.
  • Kolom met gekoppelde sjablonen: Bestaat uit pictogrammen die aangeven aan welke printersjablonen het apparaat is gekoppeld. Wanneer een keuken-, bar- of kassabonsjabloon aan een apparaat is gekoppeld, wordt het bijbehorende pictogram als indicator gemarkeerd.
  • Standaard lay-out-kolom: Als voor het apparaat een standaard lay-out is geselecteerd, verschijnt deze in de kolom Standaard lay-out.
  • Acties-kolom: Klik op het potlood om de instellingen van het apparaat te wijzigen of op het prullenbakpictogram om het apparaat uit de lijst te verwijderen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L DHCP-reservering inschakelen op uw apparaten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent Sequentiële ID's

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent uw instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100IIIWLAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De Star TSP100LAN/TSP100IIILAN configureren (voor iOS-apparaten)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.