Lightspeed-L Ontwikkelaarsinstellingen in POS

Lightspeed-L Ontwikkelaarsinstellingen in POS

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Ontwikkelaarsinstellingen in POS

OPMERKING: wees voorzichtig bij het aanpassen van deze instellingen. We raden aan om de instellingen van de eerste sectie niet aan te passen. Aanpassen kan leiden tot het slecht functioneren van de app.

  1. Op uw iOS-apparaat klikt u op Instellingen > Restaurant.

  2. Klik op Ontwikkelaarsinstellingen en specifieer de instellingen.

Printinstellingen

  • Toon melding herdrukken op ticket: indien ingeschakeld toont het ticket een melding herdrukken als het voor de tweede keer geprint wordt.
  • HTML-sjabloon better delay: indien u een HTML-printsjabloon gebruikt, schakelt u deze optie in als elementen zoals het logo niet correct geprint worden op een kasticket.

Zwarte tickets

  • Vind zwarte tickets.
  • Schakel achtergrondfoto van vloer uit.

Functionaliteitsinstellingen

  • Controleer op dubbel opslaan kasticket: schakel deze optie in indien u een onbetrouwbare netwerkverbinding hebt. Dit helpt het missen van gegevens voorkomen.
  • Schakel iBeacons in: indien ingeschakeld kunt u inloggen door iBeacon te gebruiken in plaats van een wachtwoord in te geven.
  • Switchen tussen accounts: indien ingeschakeld kunnen gebruikers switchen tussen meerdere accounts op een i-apparaat.
  • LDAP gebruiken om klanten op te zoeken
  • Condense combos
  • Tax 2.0
  • Tax 2.0 debuggen
  • Schakel gelinkte kastickets in
  • Periodiek geheugengebruik registreren
  • CFD mirroring: laat u toe om te verbinden met een Customer Facing Display-apparaat (Klantgericht scherm)

Instellingen itemopsplitsing 

  • Splits item in gelijke delen op

Varia

  • Schakel gelinkte kortingen in voor categorieën
  • Ignoreer instellingen van profielen


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Restaurant POS instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Instellingen apparaat

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een reseller toegang verlenen tot Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L App-instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Menu-instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.