Lightspeed-L Optionele instellingen voor Lightspeed Delivery

Lightspeed-L Optionele instellingen voor Lightspeed Delivery

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Optionele instellingen voor Lightspeed Delivery


In dit artikel

Online bestellingsmeldinggeluiden inschakelen
Volg online bestelinkomsten via tabellen


Er zijn wat optionele instellingen die te maken hebben met Lightspeed Delivery, die u misschien wilt inschakelen afhankelijk van de omgeving van uw vestiging.

Online bestellingsmeldinggeluiden inschakelen

Om meldingsgeluiden voor online bestellingen in te schakelen:

  1. Klik in Restaurant Manager, op Toestellen.
  2. Selecteer het apparaatprofiel dat u wilt gebruiken voor online bestellingen.
  3. Scrol naar beneden naar Algemene instellingen.
  4. Klik op het vervolgkeuzemenu onder Meldingsgeluid voor nieuwe afhaal-/leveringsbestellingen en selecteer of:
    • Laat een meldingsgeluid horen elke keer dat er een nieuwe bestelling wordt aangemaakt
    • Herhaal meldingsgeluid, totdat alle nieuwe bestellingen zijn geaccepteerd
  5. Zorg er vervolgens voor dat uw iPad-volume harder staat. Ga naar Instellingen > Geluiden op uw apparaat.
  6. Verhoog het Beltoon- en meldingsvolume maximaal.

Alert_sounds.png

Volg online bestelinkomsten via tabellen

Zodra u specifieke tabellen voor elk leveringskanaal hebt gecreĆ«erd, kunt u een instelling inschakelen om de inkomsten bij te houden die door elk leveringskanaal worden gegenereerd. Zodra de instelling is ingeschakeld, verschijnt er een uitsplitsing van de inkomsten gegenereerd door elke tabel in uw Dagrapport.

  1. Klik in Restaurant Manager op Instellingen > Rapportinstellingen.
  2. Schakel in de sectie Dagrapporten de instelling Vloerrapporten toevoegen aan dagrapporten in.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Lightspeed Delivery instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L FDM-instellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Deliveroo voor Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Uber Eats voor Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.