Lightspeed-L Over de bestellingenlijst

Lightspeed-L Over de bestellingenlijst

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Over de bestellingenlijst


In dit artikel

De bestellingenlijst gebruiken
Wat nu:


De Bestellingenlijst biedt een volledig overzicht van alle bestellingen op één plaats. Open het scherm Bestellingenlijst met behulp van de hoofdnavigatiebalk.

Benut de Bestellingenlijst ten volle door filters te gebruiken op basis van uw individuele behoeften. U kunt de zoekbalk ook gebruiken om een specifieke bestelling of een groep bestellingen met dezelfde criteria te vinden. 

ordersList.png

De bestellingenlijst lezen

De bestellingenlijst is opgesplitst in vier onderdelen: 

  1. Tafels
  2. Tabs
  3. Afhaling
  4. Levering

OPMERKING: Bestellingen in de Bestellingenlijst vertegenwoordigen één enkel kasticket. Een tafel met meerdere kastickets zal worden weergegeven als meerder lijnen in de Bestellingenlijst

Aan bestellingen worden ook kleuren toegewezen op basis van hun status:

  • Blauw - nieuwe bestelling die moet aanvaard worden (uitsluitend afhaling/levering)
  • Groen - open
  • Rood - in afwachting van betaling
  • Grijs - afgerond

Deze kleuren komen rechtstreeks overeen met de tafelstatussen op het scherm Tafels. Raadpleeg De tafelstatus begrijpen voor meer informatie. 

De bestellingenlijst sorteren

Er kan getikt worden op de volgende kolommen in de Bestellingenlijst om de Bestellingenlijst te sorteren op basis van dat onderdeel. 

  • Gecreëerd
  • Tafel
  • Kasticket
  • Gebruiker

Tik een tweede maal op de kolom om te schakelen tussen oplopende en aflopende volgorde.  

De bestellingenlijst gebruiken

Als je op een bestelling tikt, kom je op het scherm Bestelling terecht waar je items in de bestelling kunt toevoegen, verwijderen of wijzigen. Vanuit het scherm Bestelling kun je naar het scherm Betalingen  gaan om een betaling te verwerken of aan te passen (zie Een bestelling of betaling bewerken via de bestellingenlijst). Je kunt ook voltooide transacties uit de bestellingenlijst bewerken tijdens het dageinde-proces. (Zie Dageinde voor meer informatie).

Wat nu:



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De bestellingenlijst filteren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een gefinaliseerd kasticket openen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.