Lightspeed-L Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod
Naast iPad-apparaten wordt Lightspeed POS ook ondersteund op iPhone- en iPod-apparaten.
- Op het Tafelscherm in Restaurant POS klikt u op een tafel om aan een nieuwe bestelling te beginnen. Het Bestellingscherm verschijnt.
Hoe u items toevoegt, hangt af van de instelling Toon alleen producten in de geselecteerde categorie. Zie Apparaatinstellingen.
Indien ingeschakeld: de producten van de eerste categorie worden getoond. Om de categorieënlijst te bekijken, swipet u naar rechts en dan verticaal om door de categorieën te browsen. Selecteer een categorie om de producten ervan te bekijken.
Indien uitgeschakeld: alle categorieën en de ermee verbonden producten worden getoond. Swipe naar beneden om de producten te overlopen.
Klik op een product en op de + knop om het toe te voegen aan de bestelling. U kunt de hoeveelheid van het item veranderen met de + en - knoppen.
U kunt ook producten toevoegen aan een bestelling door het ID van het product of de PLU te gebruiken. Zie Producten toevoegen aan een bestelling door product-IDs te gebruiken
Om de lijst van de bestelde items te herbekijken, swipet u naar rechts of klikt u op Bestelling bekijken.
- Klik op Zend-bar of Zend-keuken om het voorbereidingsproces van de bestelling te starten. Nadat een bestelling naar de bar/keuken verstuurd werd, wordt die in de bestellingenlijst uitgegrijsd.
OPMERKING: als u gerechtennummers heeft opgegeven voor uw categorieën/producten, verschijnt een pop-up gerechten wanneer u een bestelling print naar de keuken. Voor meer informatie over de pop-up gerechten: zie Gerechten sorteren en opslaan. Nadat u de bestelling van de gerechten bevestigd of aangepast heeft, klikt u op Print om de bestelling naar de keuken te sturen.
- Tik voor een samenvatting van al uw bestellingen op de knop Bestelling in de navigatiebalk onderin het scherm om de Bestellingenlijst te openen. Raadpleeg Over de Bestellingenlijst voor meer informatie.
- Verwerk de betaling voor de bestelling. Raadpleeg Betalingen en fooien ontvangen.
L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Related Articles
Lightspeed-L De basis van bestellen op een iPad
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Over bestellingen
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Bestellingen zoeken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Bestellingen bewerken
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Lightspeed-L Elementair bestellen op een iPad
L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.