Lightspeed-L Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod

Lightspeed-L Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Eenvoudig bestellen op een iPhone/iPod

Naast iPad-apparaten wordt Lightspeed POS ook ondersteund op iPhone- en iPod-apparaten.

  1. Op het Tafelscherm in Restaurant POS klikt u op een tafel om aan een nieuwe bestelling te beginnen. Het Bestellingscherm verschijnt.
  2. Hoe u items toevoegt, hangt af van de instelling Toon alleen producten in de geselecteerde categorie. Zie Apparaatinstellingen.

    • Indien ingeschakeld: de producten van de eerste categorie worden getoond. Om de categorieënlijst te bekijken, swipet u naar rechts en dan verticaal om door de categorieën te browsen. Selecteer een categorie om de producten ervan te bekijken.

      iPod_categories_left.PNG

    • Indien uitgeschakeld: alle categorieën en de ermee verbonden producten worden getoond. Swipe naar beneden om de producten te overlopen.

      iPod_categories.PNG

  3. Klik op een product en op de + knop om het toe te voegen aan de bestelling. U kunt de hoeveelheid van het item veranderen met de + en - knoppen.

    U kunt ook producten toevoegen aan een bestelling door het ID van het product of de PLU te gebruiken. Zie Producten toevoegen aan een bestelling door product-IDs te gebruiken

  4. Om de lijst van de bestelde items te herbekijken, swipet u naar rechts of klikt u op Bestelling bekijken.

    Order_view.PNG

  5. Klik op Zend-bar of Zend-keuken om het voorbereidingsproces van de bestelling te starten. Nadat een bestelling naar de bar/keuken verstuurd werd, wordt die in de bestellingenlijst uitgegrijsd.

    OPMERKING: als u gerechtennummers heeft opgegeven voor uw categorieën/producten, verschijnt een pop-up gerechten wanneer u een bestelling print naar de keuken. Voor meer informatie over de pop-up gerechten: zie Gerechten sorteren en opslaan. Nadat u de bestelling van de gerechten bevestigd of aangepast heeft, klikt u op Print om de bestelling naar de keuken te sturen.

    Coursing.PNG

  6. Tik voor een samenvatting van al uw bestellingen op de knop Bestelling in de navigatiebalk onderin het scherm om de Bestellingenlijst te openen. Raadpleeg Over de Bestellingenlijst voor meer informatie.
  7. Verwerk de betaling voor de bestelling. Raadpleeg Betalingen en fooien ontvangen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L De basis van bestellen op een iPad

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over bestellingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen zoeken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestellingen bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Elementair bestellen op een iPad

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.