Lightspeed-L Elementair bestellen op een iPad

Lightspeed-L Elementair bestellen op een iPad

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Elementair bestellen op een iPad

Dit is een overzicht van de elementaire stappen om een bestelling te verwerken in Restaurant POS.

  1. In Restaurant POS klikt u op het Tafelscherm op een tafel om een nieuwe bestelling te starten. Het scherm Bestellen verschijnt.

  2. Tik op een categorie in het menu onderin het scherm om de producten ervan weer te geven.
  3. Klik op een product om het toe te voegen aan de bestelling. Het product verschijnt nu in de lijst bestellingen met zijn code, hoeveelheid, naam en prijs.

  4. Nadat u de producten voor de bestelling geselecteerd heeft, zendt u de bestelling naar de bar of de keuken door te klikken op de Zend-Bar of Zend-Keuken knoppen op de navigatiebalk bovenaan. Nadat een product verzonden werd, wordt het uitgegrijsd op de lijst bestellingen.

    OPMERKING: wanneer u gerechtennummers specifieert voor uw categorieën/producten, verschijnt er een pop-up gerechten wanneer u een bestelling print naar de keuken. Voor meer informatie over de  pop-up gerechten, zie Gerechten sorteren en opslaan. Nadat u de bestelling bevestigd of bewerkt hebt, klikt u op Print om de bestelling naar de keuken te sturen.

  5. Klik op Bonnetje om het bonnetje voor de tafel af te drukken.
  6. Klik tenslotte op de knop Betalen op de navigatiebalk bovenaan om een betaling voor de bestelling te verwerken. Voor meer informatie, zie Betalingen en fooien ontvangen.

Orderview-blue.png

Wat volgt


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L De iPad-standaard van Vault Pro klaar voor gebruik maken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De basis van bestellen op een iPad

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tafelstatus begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Checklist voor proefdraaien

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.