Lightspeed-L Checklist voor proefdraaien

Lightspeed-L Checklist voor proefdraaien

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Checklist voor proefdraaien



In dit artikel
Administratieve taken:
Tafel- en bestelmanagement:
Beheer rekeningen en betalingen:
Download of print de pdf ‘Practice-run checklist‘ (alleen beschikbaar in het Engels)


Er wordt aanbevolen om de volgende checklist door te lopen met managers en personeel voordat je Lightspeed Restaurant in je zaak lanceert. Gebruik de volgende checklist als een gids om belangrijke werkstromen en onderwerpen na te lopen. Als je niet zeker weet hoe je een bepaalde werkstroom moet voltooien, zoek je het antwoord in het Restaurant Helpcentrum door trefwoorden in de zoekbalk te typen.

Je vindt onderaan dit artikel een printbare versie van deze checklist.

Administratieve taken:

☐   Log in bij de Lightspeed Restaurant POS-app*
☐   Klok in/uit in de Lightspeed Restaurant POS-app*
☐   Beheer wat er in de geldlade gaat en wat eruit komt met behulp van de Geldlade-tool*
☐   Print sluitingsrapporten en volg sluitingsprocedures*
☐   Pas het vloerplan aan in de iPad*
☐   Pas het voorraadaantal van een specifiek product aan*

Tafel- en bestelmanagement:

☐   Navigeer door de menucategorieën om alle producten te bekijken
☐   Gebruik de snelkoppelingsbalk om de prijs van en het aantal items dat is toegevoegd aan een bestelling te wijzigen*
☐   Open de modificatorpop-up voor een product om de selecties te wijzigen
☐   Verwijder een item uit een bestelling
☐   Gebruik de zoekfunctie om naar een product te zoeken
☐   Voeg een opmerking aan een product toe
☐   Pas een korting toe voor een product of een bestelling*
☐   Start een barrekening en een afhaalbestelling
☐   Schakel tussen vloerplannen
☐   Schakel tussen menu‘s (bijv. ontbijtmenu, dinermenu, etc.) 
☐   Start een nieuwe tafel en plaats een bestelling
☐   Controleer de tijd waarop een menu-item is besteld
☐   Wijs bestellingen toe aan een specifieke zitplaats in het bestelscherm
☐   Verplaats een bestelling naar een andere tafel
☐   Verplaats een item van een zitplaats naar een andere
☐   Pas het aantal zitplaatsen aan een tafel aan 
☐   Wijzig de gang van een product met behulp van de knop ‘Acties’
☐   Wijzig de gang van een product met behulp van de gang-pop-up
☐   Verstuur de gehele bestelling naar de keuken en verstuur individuele Zend gang-tickets
☐   Verstuur gedeeltelijk geprinte tafels (verstuur individuele gangen, één voor één)

Beheer rekeningen en betalingen:

☐   Print een kasticket 
☐   Accepteer betalingen en finaliseer een bestelling
☐   Rond een kasticket af met Automatisch finaliseren of zonder Automatisch finaliseren*
☐   Haal een gefinaliseerd kasticket terug*
☐   Betaal een gefinaliseerd kasticket terug*
☐   Een kasticket ANNULEREN*
☐   Verkoop, activeer en beheer cadeaubonnen
☐   Splits rekening per zitplaats
☐   Splits een item in het betaalscherm
☐   Sleep een item van een kasticket naar een andere in het betaalscherm
☐   Splits rekening met behulp van checkout enkele zitplaats 
☐   Splits rekening met behulp van geselecteerde items 
☐   Pas een betaling toe voor een kasticket met behulp van meerdere betaalmethoden 

 OPMERKING: Taken die gemarkeerd zijn met een * worden meestal uitgevoerd door een supervisor of manager.  

 


Download of print de pdf ‘Practice-run checklist‘ (alleen beschikbaar in het Engels)

    Attachments



    L-Series Support
    Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
    Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
      • Related Articles

      • Lightspeed-L Checklist voor heropening Lightspeed Restaurant L-Series

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Tijdlijn inwerkproces

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L De iPad-standaard van Vault Pro klaar voor gebruik maken

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
      • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

        L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

      Remote Support

      Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.