Lightspeed-L Tijdlijn inwerkproces

Lightspeed-L Tijdlijn inwerkproces

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Tijdlijn inwerkproces

In dit artikel
Volgende stappen
Download of print de pdf 'Onboarding timeline' (allen beschikbaar in het Engels)


Een goede planning is een cruciale stap voor het verzekeren van jouw succes met Lightspeed Restaurant. De volgende lijst dient als een aanbevolen tijdlijn voor het plannen van de datum waarop jouw Lightspeed Restaurant live gaat.

 

BELANGRIJKE MIJLPALENGEPLANDE DATA

✔️ Kies een datum om live te gaan

Stel een deadline in voor wanneer je live gaat met de software 

 

✔️ Woon de inwerkproces-sessie voor jouw Lightspeed Restaurant Manager bij

Neem contact op met het Klantsuccesteam voor meer informatie

 

✔️ Configureer je menu 

5-10 dagen voor de datum waarop je live gaat

 

✔️ Woon de inwerkproces-sessie voor jouw Lightspeed Restaurant POS bij

2-5 dagen voor de datum waarop je live gaat

 

✔️ Verbind je hardware

2+ dagen voor de datum waarop je live gaat

✔️ Draai proef met je personeel 

3+ dagen voor de datum waarop je live gaat

 

✔️ Ga live met Lightspeed Restaurant 

 Begin met het gebruiken van de POS in jouw bedrijf. Gefeliciteerd!

 

 

Volgende stappen

Download of print de pdf ‘Onboarding timeline‘ (alleen beschikbaar in het Engels) 

Attachments



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De iPad-standaard van Vault Pro klaar voor gebruik maken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tafelstatus begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.