Lightspeed-L Tafelstatus begrijpen

Lightspeed-L Tafelstatus begrijpen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Tafelstatus begrijpen

Een tafel op het Tafelscherm kan een van drie statussen hebben. Deze statussen worden gebruikt om snel weer te geven in welk stadium van het bestellingsproces de tafel zit.De status van een tafel wordt ook weergegeven op de Bestellingenlijst.

Screen_Shot_2020-02-19_at_5.28.05_PM.png

GEEN KLEUR

Er is geen actieve bestelling aan de tafel. Klanten kunnen zitten wachten om te bestellen.

Screen_Shot_2020-02-19_at_5.27.05_PM.png

GROEN

Er wordt een bestelling uitgevoerd voor de tafel.

Screen_Shot_2020-02-19_at_5.27.52_PM.png

ORANJE

De bestelling gereed is voor de klant.  Orange tafels verschijnen alleen met Lightspeed Kitchen, terwijl in Tabel Service mode.

Screen_Shot_2020-02-19_at_5.27.35_PM.png

ROOD

Het kasticket van de bestelling van de tafel is  afgedrukt maar de betaling is nog niet verwerkt. 

Na het finaliseren van de bestelling keert de tafel terug naar zijn oorspronkelijke status en kleur.

Tafelstatus blauw

BLAUW

Er is een nieuwe bestelling bij een tafel met type Afhaling of Levering die dient te worden geaccepteerd.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Betalingen begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Restaurant Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De iPad-standaard van Vault Pro klaar voor gebruik maken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.