Lightspeed-L Producten instellen

Lightspeed-L Producten instellen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Producten instellen


In dit artikel

Elementaire productinstellingen
Bijkomende productinstellingen


Producten in Lightspeed Restaurant verwijzen naar standaard voedings- en drankartikelen evenals naar kortingen en bedieningsgeld die aan een bestelling toegevoegd kunnen worden. Producten worden ingedeeld in categorieën en kunnen gecombineerd worden om gecombineerde of keuzemenu's te maken.

Products_page_new.png

Elementaire productinstellingen

  • Categorieën: maak categorieën aan om uw producten in verschillende groepen te organiseren. U kunt bijvoorbeeld de categorieën Voorgerechten en Hoofdgerechten aanmaken. Zie Categorieën aanmaken.
  • Producten: maak de voedings- en drankproducten aan voor uw restaurant. Zie Producten aanmaken.

Bijkomende productinstellingen

  • Modificatoren: modificatoren zijn groepen van items die aan producten en categorieën toegewezen worden, waarmee een gebruiker meer details kan toevoegen aan een bestelling zoals bijgerechten en bereidingstemperatuur bv. Zie Modificatoren aanmaken.
  • Kortingen: u kunt een percentage- of dollarkorting op een bestelling toepassen door een Kortingsproduct toe te voegen dat het kortingsbedrag specificeert. Zie Kortingen aanmaken.
  • Bedieningsgeld: u kunt een fooi op een bestelling toepassen, als een percentage of bedrag in dollar, door een Bedieningsgeld-product toe te voegen dat de bedieningskosten specificeert. Zie Dienstfooien aanmaken.
  • Menu's: u kunt een vast productmenu met vooraf ingestelde producten maken ofwel een keuzemenu waarbij de klanten kiezen uit een vooraf gedefinieerde lijst met keuzes. Zie Omtrent menu's.
  • Ingrediëntenbeheer: gebruik ingrediëntenbeheer om ingrediënten te creëren en toe te wijzen aan producten voor het bijhouden van de hoeveelheden ingrediënten en de kosten. Zie Omtrent ingrediëntenbeheer.
  • Voorraadbeheer: voorraadbeheer verwijst naar het bijhouden en rapporteren van de productvoorraden. Zie Omtrent voorraadbeheer.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Producten aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Bestaande producten dupliceren en verplaatsen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Producten en categorieën koppelen aan toevoegingsgroepen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Toevoegingen toewijzen aan categorieën en producten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Terugbetaalbare producten configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.