Lightspeed-L Producten toewijzen aan klanten

Lightspeed-L Producten toewijzen aan klanten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Producten toewijzen aan klanten

U kunt een onbeperkt aantal reguliere en/of kortingsproducten aan een klant toewijzen vanuit Restaurant Manager. Als producten aan een klant worden toegewezen, worden die producten automatisch aan de bestelling van die klant toegevoegd. LET OP: om producten aan een klant te kunnen toewijzen, moet de klant al zijn aangemaakt in uw systeem. Raadpleeg voor meer informatie over het aanmaken van kanten vanuit Manager Klanten aanmaken.

Producten toewijzen aan een klantenaccount

  1. Selecteer in Restaurant Manager Gebruikers > Klanten.
  2. Selecteer de klant om de details van die klant te openen.

  3. Selecteer in het gedeelte Geavanceerd +Kies subproducten.

  4. Selecteer de producten en druk op Opslaan. Naast de klant verschijnt er een pictogram dat het gekoppelde product vertegenwoordigt. Eenmaal opgeslagen, worden gekoppelde producten van die klant automatisch aan de bestelling toegevoegd, indien de klant is toegewezen aan een bestelling in Restaurant POS.

    Beperkingen:

    • Alleen producten die gedefinieerd zijn als Kortingsticket of Kortingsticket-% kunnen worden toegewezen aan een klant.
    • Producten die zijn gedefinieerd als Open prijs of Bedrag-pop-up kunnen niet aan een klant worden toegewezen.

add_products_to_customers.png

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Omtrent klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Klanten aanmaken en bewerken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikersrollen toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.