Lightspeed-L Rapporten

Lightspeed-L Rapporten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Rapporten


In dit artikel

Rapport puntengebruik
Rapport kredietgebruik
Aangepaste rapporten maken


In de sectie Rapporten van Loyalty Manager kun je een geschiedenis bekijken van verdiende/ingeruild punten en toegevoegd/gebruikt krediet door klanten in je zaak. Je kunt ook aangepaste rapporten van kredietgebruik creëren en downloaden, op basis van datum, bron, locatie of groep.

Opmerking: kredietrapporten zijn alleen beschikbaar in het Premium + app-pakket.

Rapport puntengebruik

Het rapport puntengebruik toont een geschiedenis van punten die door klanten verdiend of ingeruild zijn in jouw zaak, en de datum, tijd, bron en locatie. De punten in het groen zijn verdiende punten, de punten in het rood gebruikte punten.

Klik in Loyalty Manager op Rapporten > Puntengebruik.

Screen_Shot_2018-11-28_at_3.58.55_PM.png

  • Klik op de kolomhoofdingen om de kolom op- of aflopend te sorteren.
  • Zoek naar specifieke namen of gebruikersnamen met de zoekbalk rechts bovenaan.
  • Filter op Locatie met het vervolgkeuzemenu bovenaan rechts.
  • Kies het aantal rijen dat wordt weergegeven met het vervolgkeuzemenu links bovenaan.

 

  • Rapport kredietgebruik

    Het rapport kredietgebruik toont een geschiedenis van krediet dat door klanten toegevoegd of gebruikt is in jouw zaak, en de datum, tijd, bron en locatie. De groene cijfers zijn het toegevoegde krediet, de rode het gebruikte krediet.

Screen_Shot_2018-11-28_at_3.55.13_PM.png

Aangepaste rapporten maken

Vanuit het rapport kredietgebruik kun je aangepaste rapporten van kredietgebruik creëren en downloaden, op basis van datum, bron, locatie of groep.

Create_basic_report.png

Om een basisrapport te maken:

  1. klik op Basisrapport maken.
  2. klik op de tekstvakken bovenaan de pop-up om een datumbereik te selecteren.
  3. selecteer je tijdzone uit het vervolgkeuzemenu.
  4. selecteer een of meer locaties.
  5. selecteer een of meer bronnen uit het vervolgkeuzemenu.
  6. klik op PDF genereren of CSV genereren om het rapport te downloaden.

Create_group_report.png

Om een groepsrapport te maken:

  1. klik op Groepsrapport maken.
  2. klik op de tekstvakken bovenaan de pop-up om een datumbereik te selecteren.
  3. selecteer je tijdzone uit het vervolgkeuzemenu.
  4. selecteer een of meer groepen waaruit je de gegevens over kredietgebruik wilt ophalen.
  5. klik op PDF genereren of CSV genereren om het rapport te downloaden.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Delivery

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Lightspeed Loyalty

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.