Lightspeed-L RFID-kaart scannen

Lightspeed-L RFID-kaart scannen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


RFID-kaart scannen


In dit artikel

Betalen met een RFID-kaart
Probleemoplossing


Lightspeed Restaurant ondersteunt het scannen van RFID-kaarten. Wanneer een kaart op de RFID-lezer wordt gescand, wordt de klant aan de kassabon toegevoegd. Als de klant een Lightspeed-loyaliteitsaccount heeft, wordt deze ook aan de kassabon toegevoegd.

Vereisten:

Een Lightspeed-technicus zal de nodige instellingen uitvoeren.

Betalen met een RFID-kaart

Om een RFID-kaart te gebruiken voor de betaling:

  1. Voeg items toe aan een kassabon.
  2. Scan de RFID-kaart op de RFID-lezer vanaf het scherm Bestelling of Betaling. De klant wordt toegevoegd aan de kassabon.
  3. Tik op Betalen.
  4. Tik op Voltooien.

Probleemoplossing

  • Zorg ervoor dat je op het scherm Bestelling of het scherm Betaling bent wanneer je een RFID-kaart scant. Als je de kaart scant terwijl je je op een ander scherm bevindt, zal deze niet werken.
  • Zorg ervoor dat je dezelfde iPad gebruikt als de iPad die tijdens de installatie aan de RFID-lezer is gekoppeld.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Standalone-betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingsverwerkers - over het verwerken van betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over betalingen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken met Yomani/Yoximo van Worldline

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Betalingen verwerken met iZettle

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.