Weergave problemen in uw browser
De GASTROFIX Cloud gebruikt onder andere Java voor de weergave en een snelle werking. Wanneer u gebruik maakt van een oude of niet correct werkende Java versie kan dit voor weergave problemen zorgen.
U kunt in dit geval de nieuwste Java versie downloaden en installeren op de weergave problemen te verhelpen.
Een getailleerde installatie instructie vindt u op de volgende pagina:
Java installatie instructie
Related Articles
Browser Cache legen
Wanneer u problemen ondervindt bij het werken in de GASTROFIX Cloud (langzaam, onjuiste weergave, etc.), verwijderd u de cache van uw browser om de tijdelijk opgeslagen bestanden van internetpagina's te verwijderen. Hoe u de cache van uw browser ...
Logboek op uw kassa
Het menu "Logboek" geeft (technische) informatie over alle GASTROFIX software activiteiten. U vindt hier ondermeer informatie over problemen met uw printers, in- en uitloggen van medewerkers, correcties en andere relevante informatie. Het logboek ...
Weergave van productoverzicht: sorteren & optellen
Met de functie "Weergave van productoverzicht" kunt u het sorteren van artikelen in de gangen lijst en op de rekening configureren, evenals de sommering van artikelen in de gangen lijst, rekeningen en op bonnen. Het is nu dus mogelijk om optionele ...
Aanmelden van uw kassa
Nadat u de GASTROFIX App voor de eerste keer opent ziet u het onderstaande scherm. Kies de optie "Koppel apparaat" om het apparaat met uw Cloud-Backoffice te verbinden. Op de volgende pagina heeft u een tweetal mogelijkheden om het apparaat te ...
Configuratie van uw apparaten
Op uw iPads/ iPods dienen eenmalig een aantal instellingen aangepast te worden. Heeft u uw apparaten via GASTROFIX aangeschaft? Dan mag u deze stappen overslaan.
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.