Browser Cache legen

Browser Cache legen

Wanneer u problemen ondervindt bij het werken in de GASTROFIX Cloud (langzaam, onjuiste weergave, etc.), verwijderd u de cache van uw browser om de tijdelijk opgeslagen bestanden van internetpagina's te verwijderen. Hoe u de cache van uw browser verwijderd hangt af van het type browser welke u gebruikt.

Internet Explorer

Hoe u de webcache verwijdert in Internet Explorer (IE), hangt af van uw versie van IE en Windows. De opties om webpagina's in cache te verwijderen vindt u onder 'Extra' ('Internetopties' of 'Veiligheid') en vervolgens 'Browsegeschiedenis' in IE. 
Op de support pagina van Microsoft vindt u uitgebreide instructies.

 

Firefox

  1. Klik op de menuknop  en kies Voorkeuren.
  2. Selecteer het paneel Geavanceerd.
  3. Klik op het tabblad Netwerk.
  4. Klik in de sectie Gebufferde webinhoud op Nu wissen. ​

  5. Sluit de pagina. Wijzigingen die u hebt aangebracht worden automatisch opgeslagen. 

Google Chrome

  1. Open Chrome. Klik in de rechterbovenhoek op Menu .
  2. Klik op Meer hulpprogramma's en vervolgens Browsegegevens wissen.
  3. Kies een periode in het vak dat bovenaan wordt weergegeven, zoals het afgelopen uur of de afgelopen dag. Selecteer het eerste gebruik om alles te verwijderen. ​
  4. Klik op Browsegegevens wissen

Safari (Apple)

  1.  Kies 'Geschiedenis' > 'Wis geschiedenis en websitegegevens'.
  2. Kies in het venster dat verschijnt hele geschiedenis.
  3. Klik op Wis geschiedenis.
    • Related Articles

    • Weergave problemen in uw browser

      De GASTROFIX Cloud gebruikt onder andere Java voor de weergave en een snelle werking. Wanneer u gebruik maakt van een oude of niet correct werkende Java versie kan dit voor weergave problemen zorgen. U kunt in dit geval de nieuwste Java versie ...
    • Inloggen in de GASTROFIX cloud-backoffice

      Om uw rapportages te bekijken en uw kassa's te beheren dient u in te loggen in de GASTROFIX Cloud. Uw inloggegevens worden bij aanvang per e-mail toegezonden. Wij adviseren uw wachtwoord na ontvangst te wijzigen. U kunt de GASTROFIX Cloud in iedere ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.