Wanneer u problemen ondervindt bij het werken in de GASTROFIX Cloud (langzaam, onjuiste weergave, etc.), verwijderd u de cache van uw browser om de tijdelijk opgeslagen bestanden van internetpagina's te verwijderen. Hoe u de cache van uw browser verwijderd hangt af van het type browser welke u gebruikt.
Internet Explorer
Hoe u de webcache verwijdert in Internet Explorer (IE), hangt af van uw versie van IE en Windows. De opties om webpagina's in cache te verwijderen vindt u onder 'Extra' ('Internetopties' of 'Veiligheid') en vervolgens 'Browsegeschiedenis' in IE.
Op de support pagina van Microsoft vindt u uitgebreide instructies.
Firefox
- Klik op de menuknop en kies Voorkeuren.
- Selecteer het paneel Geavanceerd.
- Klik op het tabblad Netwerk.
- Klik in de sectie Gebufferde webinhoud op Nu wissen.
- Sluit de pagina. Wijzigingen die u hebt aangebracht worden automatisch opgeslagen.
Google Chrome
- Open Chrome. Klik in de rechterbovenhoek op Menu .
- Klik op Meer hulpprogramma's en vervolgens Browsegegevens wissen.
- Kies een periode in het vak dat bovenaan wordt weergegeven, zoals het afgelopen uur of de afgelopen dag. Selecteer het eerste gebruik om alles te verwijderen.
- Klik op Browsegegevens wissen.
Safari (Apple)
- Kies 'Geschiedenis' > 'Wis geschiedenis en websitegegevens'.
- Kies in het venster dat verschijnt hele geschiedenis.
- Klik op Wis geschiedenis.