Inrichten van variabele barcodes

Inrichten van variabele barcodes

U heeft tevens de mogelijkheid om artikelen te scannen welke nog niet als product zijn toegevoegd. Hiervoor maakt u een artikel aan welke u de barcode “9999999999” toewijst. De productsoort dient u in te stellen op “Vr.Prijs+Tekst”. Het is tevens aan te bevelen om dit product aan een nieuwe hoofdgroep toe te wijzen. Dit maakt het mogelijk om de producten te scheiden in uw rapportages.

onbekende-ean.png

Wanneer u een artikel scant welke nog niet als product is toegevoegd, wordt de onbekende barcode van het artikel als productnaam ingevoegd en verschijnt automatisch een pop-up voor het invoeren van de prijs. In de rapportages zie u dit artikel terug onder verschillende namen en prijzen, echter wel onder hetzelfde PLU nummer.

    • Related Articles

    • Inrichten van de Zapper koppeling

      Wanneer u de Zapper koppeling heeft geactiveerd is het noodzakelijk om uw Zapper gegevens vast te leggen. Neem contact op met de supportafdeling van Zapper wanneer u deze gegevens niet heeft of wanneer deze niet werken. Zapper account Uw Zapper ...
    • Plattegrond inrichten

      In de Gastrofix cloud heeft u de mogelijkheid om uw eigen plattegrond in te richten. Je hebt keuze tussen verschillende vooraf gedefinieerde vloerpatronen, tafels, stoelen en andere toevoegingen. Ga naar restaurant > plattegronden    Met het ...
    • Uitbreiding van EAN / barcode ondersteuning

      Met de uitbreiding van de EAN-/ barcode ondersteuning is het mogelijk artikelen in de Gastrofix cloud te configureren, zodat EAN / Barcodes gegenereerd worden in het systeem en de producten scanbaar zijn voor de Gastrofix kassa. Voor het scannen van ...
    • Corrigeren van werktijden

      Managers en bedrijfsleiders kunnen de geklokte medewerkertijden op de hoofdkassa gedurende de lopende dag corrigeren. Corrigeren kan door als manager op de kassa in te loggen en het tijdregistratiemenu te openen. Door op op de tijd van de ...
    • Deactiveren van producten

      Onder het instellingen menu  bij uw producten beschikt u over de mogelijkheid om ge-deactiveerde producten te verbergen of juist zichtbaar  te maken.  Wanneer u een nieuw product aanmaakt met een PLU nummer welke reeds in gebruik is ontvangt u een ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.