Deze gegevens zijn vooraf door ons ingevuld en worden aan je klanten getoond op je Order Anywhere-webpagina. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je wijzigingen kunt aanbrengen in je accountgegevens, zoals de contactgegevens van het restaurant. Werk de accountgegevens bij als de gegevens om welke reden dan ook zijn gewijzigd.
Ga voor een video naar ons artikel Over Order Anywhere.
De volgende stappen helpen je bij het wijzigen van je accountgegevens.
- - Log in op de Order Anywhere-backoffice met je inloggegevens.
- - Klik op je naam in de rechterbovenhoek.
- - Selecteer Account bewerken.
- - Gewenste gegevens wijzigen - Voor gedetailleerde informatie over de afzonderlijke velden, zie onderstaande tabel.
- - Klik op Opslaan om de wijzigingen toe te passen.
Veld | Beschrijving |
Handelsnaam | De naam van je bedrijf of onderneming. |
Het e-mailadres van je restaurant. | |
Website | De website van je restaurant. |
Telefoonnummer | Het telefoonnummer van je restaurant. |
Straat en huisnummer | Het fysieke adres van je restaurant. |
Land | Het land waar je restaurant is gevestigd. |
Postcode | De postcode van het adres van je restaurant. |
Plaats | De naam van de plaats waar je restaurant is gevestigd. |