Lightspeed-K Annuleringen en correcties

Lightspeed-K Annuleringen en correcties

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Annuleringen en correcties

  1. Toegang tot het rapport Annuleringen en correcties
  2. Inzicht in de tabel Annuleringen en correcties

Het rapport Annuleringen en correcties biedt een overzicht van items die geannuleerd zijn nadat ze naar een productiecentrum, zoals de keuken of de bar, zijn gestuurd. Gebruik dit rapport om een lijst te zien van items die uit de verkoop zijn gehaald en de aangegeven annuleringsreden.

Om te leren hoe je meer annuleringsredenen kunt toevoegen, ga je naar ons artikel Annuleringsredenen toevoegen.

Items die uit de verkoop zijn gehaald of verwijderd voordat ze naar een productiecentrum zijn gestuurd, zijn niet in dit rapport opgenomen.

cancellations-and-corrections.png

Toegang tot het rapport Annuleringen en correcties

Voor toegang tot het rapport Annuleringen en correcties:

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op Annuleringen en correcties in het gedeelte Kortingen en correcties.
  4. - Gebruik het vervolgkeuzemenu en het kalenderpictogram  in de rechterbovenhoek om de tijdsperiode van het rapport te wijzigen.
  5. - (Optioneel) Download een CSV-bestand van een rapport door te klikken op CSV exporteren, selecteer je besturingssysteem,(Mac of pc) en klik dan op Exporteren.
  6. - (Optioneel) Klik op Volledig rapport om een pdf-versie van het rapport Annuleringen en correcties te downloaden. Deze pdf bevat een volledige lijst van geannuleerde items, de waarde ervan en de rekeningnummers die horen bij elke verkoop waarbij de annulering plaatsvond.
  7. - (Optioneel) Als er labels zijn gekoppeld aan specifieke apparaatprofielen in je Configuraties, filter je de resultaten op label met behulp van het vervolgkeuzemenu FilterOpmerking: deze optie verschijnt niet als er geen labels zijn ingesteld.

Inzicht in de tabel Annuleringen en correcties

KolomBeschrijving
Kassabon-IDKassabonidentificatienummer van het geannuleerde item.
RekeningRekeningnaam gekoppeld aan het geannuleerde item.
ItemNaam van het geannuleerde item.
HvhAantal geannuleerde items.
BedragMonetaire waarde van het geannuleerde item.
DatumKalenderdatum van de annulering.
RedenToont de reden van het systeem voor de annulering. Deze kolom geeft aan of een item werd geannuleerd omdat de bestelling werd gewijzigd of de rekening volledig werd geannuleerd (op de POS of in backoffice).
Reden #2Toont de door de gebruiker opgegeven reden voor de annulering. Dit is de reden voor de annulering die werd geselecteerd door de gebruiker die het item verwijderde. Zie ons artikel Over annuleringsredenen voor meer informatie.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Over kortingen en correcties

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Maandelijkse omzet

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Fiscale sluiting

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Geconsolideerd fiscaal rapport

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.