Lightspeed-K Over POS-rapporten

Lightspeed-K Over POS-rapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Over POS-rapporten

In dit artikel

  1. Periodiek rapport
  2. Shiftrapport
  3. Gebruikersrapport
  4. Kassaladerapport
  5. Fiscaal rapport

POS-rapporten kunnen worden bekeken of geprint vanuit de Lightspeed Restaurant-app en geven een overzicht van de prestaties van je bedrijf en werknemers. Deze rapporten tonen verkopen en betalingen, het aantal kassabonnen, annuleringen en nog veel meer. POS-rapporten zijn toegankelijk voor de huidige dag, een specifieke dag, per verkoopperiode of per werknemer. Het meest voorkomende gebruik van POS-rapporten is voor het instellen van je dag of shift.

Bezoek de volgende links voor meer informatie over elk beschikbaar rapport.

Periodiek rapport

Het Periodiek rapport bestrijkt de tijdsperiode vanaf het begin van de werkdag tot het moment dat je het rapport print of bekijkt. Dit rapport toont de totalen van elke betaalmethode die bij de verkoop is verzameld, de belasting die op de verkoop betrekking heeft en een verdeling per omzetgroep. Als je de werkdaguren wilt aanpassen, kun je contact opnemen met ons supportteam.

Shiftrapport

In het Shiftrapport worden de verkoop- en bedrijfscijfers verdeeld volgens verkoopperiode, maar zonder de belasting- en omzetgroepsectie die bekend is uit het Periodiek and Fiscaal rapport.

Je vindt elk Shiftrapport voor een voltooide verkoopperiode in je Lightspeed backoffice.

Gebruikersrapport

Het Gebruikersrapport toont de verkopen en aanverwante cijfers voor een specifieke gebruiker, waaronder het aantal verwerkte kassabonnen, het totaal aan ontvangen betalingen en verwerkte en aangegeven fooien. Gebruikers bekijken dit rapport meestal om hun shift te helpen afronden. Meerdere gebruikersshifts (één voor elke actieve gebruiker) kunnen deel uitmaken van shiftperiodes.

Je vindt elk Gebruikersrapport voor een voltooide gebruikersshift in je Lightspeed backoffice.

Kassaladerapport

Het Kassaladerapport is gebonden aan een verkoopperiode. Bij het begin en einde van de shift verschijnt de vraag voor het invoeren of bevestigen van de kassatelling, afhankelijk van de aan de gebruiker toegekende machtigingen. Dit rapport toont het kasgeld aan het begin van de shift, de tijdens de shift verrichte betalingen, het verwachte bedrag aan contant geld in de lade, en het uiteindelijke kasgeld bij het afsluiten van de shift.

Je vindt elk Kassaladerapport voor een voltooide verkoopperiode in je Lightspeed backoffice.

Fiscaal rapport

Het Fiscaal rapport bevat dezelfde informatie als het Periodiek rapport, maar omvat de hele werkdag en wordt pas aangemaakt na het afsluiten van de werkdag. De periode van een werkdag begint om 5.30 uur en loopt standaard tot 5.29 uur de volgende dag. Om de periode van een werkdag aan te passen, kun je contact opnemen met ons supportteam.

Je vindt elk Fiscaal rapport voor een voltooide werkdag in je Lightspeed backoffice.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Toegang tot en printen van POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Kassaladerapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.