Lightspeed-K Periodieke rapporten

Lightspeed-K Periodieke rapporten

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Periodieke rapporten

In het periodieke rapport worden alle verkoop- een bedrijfsgegevens weergegeven voor het tijdsbestek vanaf het begin van de eerste shift tot aan het printen van het rapport of het bekijken ervan op de POS. Ga voor meer informatie over de gegevens in het rapport naar het artikel over de POS-rapportstructuur. Om te lezen hoe je het rapport kunt openen en printen, zie Toegang tot en openen van POS-rapporten.

De geprinte versie van het rapport bevat twee extra secties die niet beschikbaar zijn wanneer het op het POS-scherm wordt bekeken: Belastingen (de nettoverkoop, het belastingbedrag en de brutoverkoop) en Omzetgroepen (deelt de verkoop op in omzetgroepen die in de Lightspeed-backoffice zijn geconfigureerd).

Opmerking: Er kunnen verschillen tussen verkopen en betalingen te zien zijn. Deze verschillen ontstaan als tafels met openstaande rekeningen van de vorige werkdag naar de huidige werkdag worden overgeboekt. De POS neemt in principe alle verkopen over een werkdagperiode (van 05.30 tot 05.29 uur de volgende dag) mee in de berekening. Hierdoor wordt de verkoop voor de overgedragen tafels aan de vorige dag toegevoegd en de betalingen aan de huidige dag.

Als een werknemer vergeet de verkoopperiode te sluiten, sluit de app de periode automatisch wanneer een werknemer een nieuwe verkoopperiode start. Dit late afsluiten heeft geen invloed op de hierboven genoemde berekening van verkopen en betalingen.

Het periodieke rapport en het fiscale rapport lijken erg op elkaar. Het verschil zit hem erin dat het periodieke rapport een deel van een werkdag bestrijkt (begin van de periode totdat het rapport wordt bekeken) en het fiscale rapport de hele werkdag. Om deze reden is het fiscale rapport beschikbaar in de backoffice en het periodieke rapport alleen op de POS.

Managers, eigenaars of werknemers die specifieke informatie over de huidige status van de werkdag nodig hebben, raadplegen dit rapport het meest.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Toegang tot en printen van POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K POS-rapportstructuur

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.