Lightspeed-K Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

Lightspeed-K Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard bekijken

In dit artikel

  1. Bestellingen bekijken
  2. Inzicht in bestellingskolommen
  3. Inzicht in bestellingsstatussen

Bekijk bestellingen in het Lightspeed Delivery-dashboard om een samengevoegde lijst te zien van alle bestellingen die zijn geplaatst via de bezorgkanalen die zijn gekoppeld aan je Lightspeed Delivery-account. In dit artikel wordt elke kolom op de pagina Bestellingen uitgelegd, evenals de verschillende statussen die een bestelling kan hebben.

Inhoudsopgave:

  • Bestellingen bekijken
  • Inzicht in bestellingskolommen
  • Inzicht in bestellingsstatussen

Bestellingen bekijken

Bezoek de pagina Bestellingen vanuit het Lightspeed Delivery-dashboard om een lijst te zien van alle bestellingen die via bestelkanalen van derden zijn geplaatst. Filter de lijst om specifieke bestellingen te vinden en klik op een bestelling om aanvullende gegevens te bekijken, zoals de item- en klantinformatie.

Ga voor meer informatie over het bekijken van bestellingen in Lightspeed Delivery naar het Deliverect Helpcentrum.

  1. - Log in op het dashboard van Lightspeed Delivery.

    - Ga voor hulp naar ons artikel Inloggen op het Lightspeed Delivery-dashboard.

  2. - Klik in het navigatiemenu op Bestellingen.

    - De pagina Bestellingen toont standaard alle bestellingen van vandaag. Voor meer informatie over wat er op deze pagina wordt weergegeven, bekijk de secties Inzicht in bestellingskolommen en Inzicht in bestellingsstatussen.

    lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-4.png
  3. (Optioneel) Volg de stappen 3a-3b om te filteren op specifieke bestellingen:

    Beschikbare filters zijn onder meer: AfhaaltijdLocatieLeveringskanaalBestellings-IDBestellingsstatusKassabon-IDBestellingstype en Aangepaste labels.

    1. - Klik op Filter.
    2. - Gebruik het vervolgkeuzemenu's en de invoervelden om de gewenste filter(s) te configureren.
      lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-filter-3.png
  4. - (Optioneel) Om extra gegevens van een bestelling te bekijken, zoals de item- en leveringsinformatie, klik je op de pijl naast de bestelling om deze uit te vouwen.
    lightspeed-delivery-dashboard-orders-screen-expand-order-3.png

Inzicht in bestellingskolommen

De pagina Bestellingen bevat de volgende kolommen:

KolomOmschrijving
AfhaaltijdDatum en tijd van het afhalen van de bestelling.
LocatieNaam van de locatie waarvoor de bestelling is ontvangen.
Bestellings-IDIdentificatiecode die aan de bestelling is toegewezen door het leveringskanaal waarvan zij is ontvangen.
KanaalLogo van het leveringskanaal waarvan de bestelling is ontvangen.
Kassabon-ID

Identificatiecode die in Lightspeed aan de bestelling is toegewezen. Dit komt overeen met het Rekeningnummer dat voor de bestelling wordt vermeld op het Kassabonnenrapport in de backoffice van Lightspeed Restaurant.

StatusStatus van de bestelling. Voor meer informatie over elke status, bekijk Inzicht in bestellingsstatussen of ga naar het Deliverect Helpcentrum.

Inzicht in bestellingsstatussen

Bestellingen kunnen de volgende statussen hebben op het dashboard:

StatusOmschrijving
GeaccepteerdDe bestelling is geaccepteerd door een medewerker en heeft de status Geaccepteerd in Lightspeed.
AnnulerenDe bestelling werd geannuleerd door de klant.
GeannuleerdDe bestelling is geannuleerd door de POS of het restaurant.
GeleverdDe bestelling is afgerond in Lightspeed.
MisluktEr is iets misgegaan bij het versturen van de bestelling naar Lightspeed.
NieuwDe bestelling is geaccepteerd door de POS en heeft de status Nieuw in Lightspeed.
GeparseerdEr is iets misgegaan bij het verzenden van de bestelling naar Lightspeed of Lightspeed heeft de bestelling geweigerd.
POS misluktEr is iets misgegaan bij het bijwerken van de status van de bestelling.
Aan het voorbereidenDe bestelling is naar de keuken of de bar gestuurd.
GeprintDe bestelling is geprint door een werknemer.
Kassabon niet gevondenEr is iets misgegaan bij het synchroniseren van de kassabon met Lightspeed.
OntvangenLightspeed cloud servers hebben de bestelling ontvangen.
AfgewezenDe bestelling is afgewezen door Lightspeed Delivery. Dit gebeurt wanneer dezelfde bestelling meerdere keren wordt verzonden.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Inloggen op het Lightspeed Delivery-dashboard

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery-bestellingen accepteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Delivery configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over Lightspeed Delivery

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Menu's en producten in Lightspeed Delivery beheren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.